سرویس: تولیدی 18:20 - یکشنبه 13 خرداد 1397

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

آرمان های امام خمینی(ره) خدشه ناپذیر است/ القای نظرات شخصی در جامعه به عنوان کلام امام، ناپایدار خواهد بود

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آرمان های امام خمینی(ره) خدشه ناپذیر است و هر کسی بخواهد نظرات شخصی خودش را به عنوان کلام امام به جامعه القا کند، پایدار نخواهد ماند.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه همه ما مدیون تلاش های الهی و شبانه روزی امام راحل هستیم، اظهار کرد: نه تنها ایران بلکه همه ملت های آزاده و مظلوم جهان، مدیون تفکر و اهداف امام خمینی(ره) هستند زیرا اهداف امام بزرگ در نظر گرفته شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: امام خمینی(ره) برای تحقق اسلام ناب و همچنین نابودی استکبار جهانی تلاش کردند و حرکتشان بر علیه ظلم و سلطه جهانی بود.

وی به بیداری ملت های آزاده جهان اشاره کرد و گفت: هدف امام راحل توانست 40 سال ملت ایران را در تداوم انقلاب هدایت کرده و ملت های آزاده جهان را بیدار کند، بنابراین 14 و 15 خرداد برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) از همان خانه کوچک جماران، با اراده جهانی همه  را به گونه ای هدایت کرد که جامعه جهانی را با پشتوانه مردمی قوی به پیروزی رساند و از این رو می توان گفت که آرمان های امام خمینی(ره) خدشه ناپذیر است.

وی تاکید کرد: آرمان های امام خمینی(ره) گسترش فرهنگ اسلام ناب در سراسر جهان بدون خرافه متحجرین و جریانات خرافه بود و قطعا آرمان عدالتخواهی حضرت امام حتی مورد پذیرش لاییک ها هم قرار گرفته و شکست ناپذیر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دفاع از محرومین را به عنوان یکی دیگر از آرمان های حضرت امام(ره) عنوان کرد و افزود: حکومت اسلامی به عنوان قدرت کلیدی جمهوری اسلامی ایران در مقابل سلطه جهانی قرار گرفت و مردم با رای قوی خود جمهوری اسلامی ایران با رهبریت امام خمینی(ره) انتخاب کردند و امروز می بینیم که آرمان های امام در تمام حرکت های بزرگ نقش آفرین بوده و در تداوم انقلاب، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی با صلابت و قدرت این راه را ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه عده ای درصدد هستند که نظرات شخصی خودشان را به امام نسبت بدهند، خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد نظرات شخصی اش را به عنوان کلام امام خمینی(ره) به جامعه القا کند، پایدار نخواهد ماند و مردم ایران هوشیارانه و به موقع جواب دندان شکنی را به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.