اصفهان شرق

جزییات کامل سقوط یک جنگنده آموزشی ارتش در منطقه جرقویه علیا/ دو خلبان سالم هستند+ همه تصاویر

کدخبر: 168557
1397/03/12 در ساعت 15:46

به گزارش اصفهان شرق، یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی 15 کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا محدوده ی مزرعه رضائیه سقوط کرد.

حسن بهزادفر با اشاره به اینکه این جنگنده از نوع آموزشی بوده، اظهار کرد: خلبانان قبل از سقوط از جنگنده خارج شدند و پس از اقدامات انجام شده توسط نیروهای حاضر در منطقه، هم اکنون به اصفهان منتقل شدند.

بخشدار جرقویه علیا تاکید کرد: هنوز دلیل این حادثه مشخص نیست.

لاشه این هواپیما حوالی ساعت 14 پیدا شد و گفتنی است این هواپیما متعلق به پایگاه هشتم شکاری هوانیروز ارتش اصفهان بوده است.

پیش از این نیز یک فروند بالگرد در حوالی منطقه نصرآباد اصفهان سقوط کرد.

————-

به گفته رئیس هلال احمر ورزنه، با تلاش اکیپ ۴ نفره جمعیت هلال احمر ورزنه به سرپرستی علیرضا اصغری و فرماندهی و پرسنل بسیج امام محمد باقر(ع) حسن آباد جرقویه جناب سرگرد عابدی و نیروی انتظامی جرقویه، لاشه هواپیمای جنگی جت f7 و دو خلبان آن در منطقه جرقویه پیدا شدند.

لازم بذکر است دو سرنشین هواپیما جهت معاینات نهایی با اورژانس هوایی ۱۱۵ اصفهان به بیمارستان الزهرا انتقال یافتند.

————-

روابط عمومی نهاجا اعلام کرد: یک فروند هواپیمای آموزشی که با دو نفر سرنشین از پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برای پرواز آموزشی برخاسته بود ظهر امروز  در حوالی 20کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا ن دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

شایان ذکر است خلبانان این هواپیما  با هدایت آن به منطقه ای غیر مسکونی به سلامت از هواپیما اجکت کرده و جان سالم به در بردند. این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام/