اصفهان شرق

بررسی راهکارهای برون رفت از بحران بیکاری در شرق اصفهان/ سپاه در راستای ایجاد اشتغال در جامعه تلاش می‌کند

کدخبر: 168503
1397/03/12 در ساعت 13:52

محمدرضا سیستانی در گفتگو با اصفهان شرق، از طرح کارگروه اشتغال با حضور دغدغه مندان بحران بیکاری در شرق اصفهان خبر داد و اظهار کرد: محرومیت زدایی و رفع بیکاری از بخش های آسیب دیده شرق اصفهان، یکی از وظایف همه مسئولان باید قلمداد شود و در این رابطه بسیج سازندگی اولویت برنامه های خود را طی این چند سال بر این محور قرار داده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه امام علی(ع) افزود: مجموعه کارگروه اشتغال برای هدفمند شدن اقدامات حوزه اشتغالزایی در شرق اصفهان باید به صورت کامل فراهم شود و در این رابطه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام علی(ع) کارگروهی با موضوع ارائه طرح راحل برون رفت از بیکاری و راهکار اشتغال را برگزار کرده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری کارگروه گفت: به دلیل وضعیت خشکسالی در منطقه شرق اصفهان، یکی از اولویت های مهم این کارگروه ارائه طرح های برون رفت و مقابله با خشکسالی در شرق اصفهان قرار گرفت و در ادامه نقش بسیج در این راستا مهم قلمداد شد.

سیستانی تاکید کرد: موضوعاتی که در جلسات مطرح می شود باید قابلیت اجرا داشته باشد و ظرفیت های منطقه را مد نظر قرار دهد.

وی فرمانده ناحیه امام علی(ع)، بخشداران، صاحب نظران، مجمع احیاگران روستاهای ایران، مدیرعامل خیریه حضرت سیدالشهدا در کاگروه اشتغال بسیج سازندگی شرکت کردند و در این خصوص سعی شد تا بهره برداری خوبی برای آبادانی و اشتغال منطقه داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان با بیان اینکه همه ما نسبت به مشکلات و محرومیت های شرق اصفهان دغدغه داریم و به گفته سرهنگ عجمی فرمانده ناحیه امام علی(ع) با تمام ظرفیت ها در کنار مردم حضور پیدا خواهیم کرد.

گفتنی است کارگروه اشتغال در شهر هرند با محوریت بسیج سازندگی ناحیه بسیج امام علی(ع) و با حضور مسئولان و صاحبنظران برگزار شد.

انتهای پیام/