سرویس: غیر تولیدی 10:42 - سه شنبه 08 خرداد 1397

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو مطرح کرد؛

تأکید وزارت نیرو برای اصلاح الگوی مصرف آب و برق

ببران گفت: وزارت نیرو با ارایه مشوق‌های جدید از جمله کاهش هزینه‌ها در صورت مصرف آب و برق خارج از ساعات پیک انگیزه بیشتری برای مشارکت مردم و اصلاح الگوی مصرف فراهم کرده است.

به گزارش اصفهان شرق، صدیقه ببران مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به نیاز به آگاهی دادن مردم در مورد ارزش آب و برق اظهار کرد: آب و برق کالای با ارزشی در کشور محسوب می‌شود که متأسفانه عدم شناخت از ارزش آنها، موجب استفاده ناصحیح آب و برق در کشور شده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به اهمیت نقش مردم در استفاده بهینه از آب و برق تصریح کرد: وزرات نیرو همواره مسئول تهیه آب و برق پایدار در کشور را بر عهده داشته است، اما تهیه آب و انرژی پایدار بدون مشارکت مردم در بحث استفاده بهینه امکان پذیر نبوده است و در بسیاری از مواقع مردم از دولتمردان پیشی گرفته‌اند.

وی با اشاره به رویکرد جدید وزارت نیرو بیان کرد: رویکرد نوین وزارت نیرو مدیریت عرضه و تقاضا، آب و انرژی است و با استفاده از این رویکرد در تلاش هستیم زمینه استفاده بهینه از آب و برق و ارائه خدمات به صورت پایدار را فراهم کنیم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به راهکار‌های وزارت نیرو برای اصلاح الگوی مصرف بیان کرد: وزارت نیرو با ارایه مشوق‌های جدید از جمله کاهش هزینه‌ها در صورت مصرف آب و برق در خارج از ساعات پیک انگیزه بیشتری را برای مشارکت مردم و اصلاح الگوی مصرف فراهم کرده است.

ببران در پایان با اشاره به شرایط آب و انرژی در کشور گفت: با توجه به خشکسالی در یک دهه گذشته در کشور، از مردم تقاضای مشارکت در حوزه عرضه و تقاضای آب و انرژی را داریم تا بتوانیم در جهت نیل به اهداف پایدار کشور حرکت کنیم.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.