سرویس: اخبار شهرستان 22:51 - یکشنبه 06 خرداد 1397

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبر داد:

طرح و پیگیری مشکلات کامیون داران در مجلس/ برای حل مسائل مرتبط با صنوف، منتظر اعتصاب نباشیم

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مشکلات باید در وقت و زمان خودش به صورت جزء به جزء بررسی و پاسخی مناسب به آن داده شود نه اینکه با بروز تجمع صدها جلسه با حضور مسئولان گرفته شود.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اعتصاب اخیر کامیون داران که حاکی از مشکلات این صنف در کشور است، اظهار کرد: جلسه ای با حضور وزیر راه و نماینده انجمن صنفی کامیون داران برای بررسی دقیق تر مشکلات این صنف، در صحن مجلس برگزار می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: مجلس پیگیر مسائل پیش آمده خواهد بود و در کنار کار نظارتی خود در شرایط لزوم، به قانون گذاری می پردازد.

وی با اشاره به شرایط رکود در کشور گفت: شرایط رکودی حاکم بر اقتصاد کشور، امروزه بر تمام زمینه ها اثر منفی خودش را می گذارد و بر مشکلات اصناف مختلف دامن می زند و باید تا حدودی واقف به این نکته باشیم که کشور در دوران رونق به سر نمی برد.

فولادگر با بیان مشکلات مشترک کامیون داران در سراسر کشور با بالا رفتن نرخ ارز، تصریح کرد: موضوع بیمه، سختی‌ کار، پایین بودن کرایه حمل‌ونقل، گرانی لوازم یدکی و همچنین حق کمیسیون زیادی که شرکت‌ها از رانندگان کامیون‌ها می‌گیرند از جمله مشکلات بازگو شده توسط رانندگان کامیون در کشور است که در زمان مقرر به آن رسیدگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات باید در وقت و زمان خودش به صورت جزء به جزء بررسی و پاسخی مناسب به آن داده شود نه اینکه با بروز تجمع صدها جلسه با حضور مسئولان گرفته شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر پیگیری مسئولان برای حل مسائل مرتبط با کامیون داران، تاکید کرد: از رانندگان کامیون درخواست داریم تا با متانت از مسیر قانونی پیگیر مشکلات باشند و اجازه سوء استفاده جانبی از این اعتصاب را به کسی ندهند.

انتهای پیام/ ز ش

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.