سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:33 - شنبه 05 خرداد 1397

رئیس اتحادیه خدمات عمومی حمل و نقل برون شهری:

موج سواری عده ای قلیل بر اعتصاب روزهای گذشته رانندگان/ حل مشکلات رانندگان در اولویت است

رئیس اتحادیه خدمات عمومی کالا و حمل و نقل برون شهری گفت: با رانندگان در حال صحبت هستیم که ان شاالله امروز اعتصاب تمام شود.

محمد مرتهب امروز در گفتگویی در رابطه با اعتصاب کامیون داران، اظهار کرد: با رانندگان در حال صحبت هستیم که ان شاالله امروز اعتصاب تمام شود.

وی افزود: این اتفاق هر سال می افتاد ولی زودتر از این ها حل می شد ولی امسال به دلیل معضلات اقتصادی مضاعفی که وجود دارد، مشکلات رانندگان به مراتب از قبل بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه خدمات عمومی کالا و حمل و نقل برون شهری با بیان اینکه هزینه کامیون داران بسیار بالا رفته است، تصریح کرد: علاوه بر افزایش هزینه ها، تعداد بار هم کمتر شده است و کامیون داران واقعا دچار مشکلات فراوانی هستند.

وی با بیان اینکه حل مشکل با صحبت کردن کم هزینه تر است، خاطر نشان کرد: بنده همیشه گفتگو را بهترین راه می دانم چون نتیجه بخش تر است و کارهایی مثل اعتصاب ممکن است باعث سوء استفاده بشود.

مرتهب ادامه داد: تشکلی که رانندگان دارند فراگیر نیست یعنی عضویت آن اجباری نیست برای همین بعضی از رانندگان نظرات تشکل را قبول دارند و بعضی از آن ها خیر.

وی در پایان افزود: بنده از دور که نگاه می کنم یک عده ناخالصی وجود دارد و این کار باعث سوءاستفاده خواهد شد ولی به خاطر این که مشکلات رانندگان بسیار زیاد شده است این تعداد کم موج سواری کرده اند و نارضایتی ها را گسترش داده اند.

رئیس اتحادیه خدمات عمومی کالا و حمل و نقل برون شهری تاکید کرد: مسئولان سره را از ناسره بشناسند و با همه به یک شکل برخورد نکنند.

انتهای پیام/ صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.