اصفهان شرق

گشایش اقتصاد کشور با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی محقق می شود

کدخبر: 168176
1397/03/04 در ساعت 13:55

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ویژگی انسان های پرهیزکار از منظر حضرت علی(ع) اظهار کرد: مهمترین نشانه های پرهیزکاران از دیدگاه حضرت علی(ع) این است که در توانگری میانه رو بوده و از طمع ورزی پرهیز کنند.

امام جمعه شهر اژیه با تسلیت رحلت جانسوز حضرت خدیجه(س) افزود: متقین اهل دنیا و دنیازدگی و دنیاپرستی نیستند و هیچ وابستگی به دنیا نداشته و نخواهد داشت و این را به خوبی در زندگی حضرت خدیجه(س) شاهد بودیم که در راه خدا مال خود را برای اسلام انفاق کردند.

وی با بیان رشادت رزمندگان در طول دفاع مقدس، گفت: شجاعت های رزمندگان اسلام در حماسه فتح خرمشهر و پیروزی غرور آفرین آنان در عملیات بیت المقدس برای ما خاطره مهمی را به یادگار گذاشت که هر ساله با ورود به خرداد، این تاریخ غرورآفرین تکرار می شود.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به پایداری و مقاومت مردم دزفول در برابر حملات عراق در دوره جنگ تحمیلی تصریح کرد: امروز به نام روز دزفول و روز مقاومت و پایداری به خاطر مقاومت سرسختانه مردم شهید پرور دزفول در برابر حملات و تهدیدات رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نامگذاری شد و گرامی داشت این روز به سبب این است که به یاد داشته باشیم هر زمان مردم استقامت کردند، پیروزی نصیب کشور شد.

وی با بیان «سند صیانت» شامل الزامات ۹ گانه اجرای برجام که شامل قدردانی و عبرت آموزی، هوشیاری در برابر خصومت آمریکا است، بیان کرد:‌ قطعا آمریکا را باید به عنوان دشمن همیشگی ملت ایران به حساب آورد زیرا دشمنی سرکرده های این کشور با مسلمانان جهان هیچ گاه کمرنگ نشد.

امام جمعه شهر ورزنه خاطرنشان کرد: کوچکترین اعتماد به آمریکا، عواقب غیرقابل جبرانی را به بار می آورد و این نکته ای بود که بارها رهبری به آن اشاره کردند.

وی تاکید کرد: دولتمردان امروز باید از اقدام آمریکا درس گرفته و در مقابل اروپاییان سکوت نکنند بلکه باید تضمین جدی و قوی از اروپا بگیرند تا دوباره به این روز گرفتار نشده و خدایی نکرده عزت کشور را خدشه دار نشود.

حجت الاسلام حجتی فرد تصریح کرد: دیروز رفع تحریم ها به عنوان وعده از طرف امریکایی مطرح شد ولی باید به این نکته واقف باشیم که گشایش اقتصاد کشور جز با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود.

انتهای پیام/