سرویس: اخبار شهرستان 12:48 - جمعه 04 خرداد 1397

بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

دیدار مسئولان با خانواده شهید محمد فصیحی در جرقویه علیا/ تصاویر

بمناسبت سوم خرداد پرسنل حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) بهمراه بخشدار جرقویه علیا از خانواده شهید محمد فصیحی در روستای دستجرد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان فرماندهی حوزه بسیج مقاومت 5 امام محمد باقر بهمراه پرسنل این حوزه، بخشدار و اعضای شورای اسلامی از خانواده شهید محمد فصیحی که در تاریخ1361/8/11 در سن 13 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد، دیدار کردند.

در این دیدار معنوی بخشدار جرقویه علیا با اشاره به فدارکاری های شهدا در حفاظت از ناموس و کشور گفت: امروز که ما در کشور به راحتی و با آرامش و آسایش زندگی می کنیم مدیدن فدارکاری ها و جانفشانی های شهدای انقلاب است.

بهزادفر در ادامه افزود: همه ما باید شهدا و خانواده شهدا را الگوی خود در زندگی قرار دهیم و ارج این پدران و مادران را بدانیم که با تربیت این فرزندان کشوررا در برابر این همه دشمن بیمه کردند.

در ادامه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر نیز در سخنانی با اشاره جایگاه شهدا و ایثارگران و جانبازان گفت: شهدا و خانواده آنها سرمایه های کشور هستند و وظیفه همه ما است تا از این سرمایه های ارزشمند پاسداری کنیم چراکه امنیت، پیشرفت و اقتدار کشور مدیون  این افراد می باشد.

سرگرد عابدی دیدار و سرکشی از خانواده شهدا یک ارزش و یک کار فرهنگی معنوی عظیمی است و باید این عمل در جامعه ما نهادینه شود و مسئولین ما باید از این موضوع غفلت نکنند.

در ادامه مادر شهید فصیحی در مورد ویژگی های فرزندش سخنانی بیان کرد.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.