اصفهان شرق

ترور شخصیت و هتک آبروی مردم مومن شرق اصفهان؛ سناریوی جدید کانال های ضدانقلاب و سلطنت طلب

کدخبر: 168056
1397/03/02 در ساعت 23:55

اصفهان شرق_ مهدی نجفی، در ماه های اخیر سوء استفاده جماعت ضد انقلاب و لیبرال از بحران خشکسالی در شرق اصفهان ؛ پیامدهای مختلفی برای مردم متدین شرق اصفهان به همراه داشته است که نفوذ رسانه های مزدور و شبه آمد نیوز در شبکه های اجتماعی آن منطقه، از جمله آن پیامدها به شمار می آید، رسانه هایی که با طرح شعارهای براندازانه و ایجاد درگیری و آشوب، سعی در تضعیف آرامش و امنیت مردم شرق اصفهان داشتند و برای تحقق این هدف از هیچ توطئه ای فروگذار نکردند اگر چه بصیرت مردم انقلابی شرق اصفهان و پیگیری مشکلات خشکسالی از طریق قانونی، همه توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

اینگونه است که کانال های سلطنت طلب ترور شخصیت و هتک آبروی مردم مومن شرق اصفهان را در دستور کار قرار داد و با انتشار تصاویر کشاورزان و دلسوزان مردم به عنوان نیروهای آشوبگر و ضد مردمی!، در راستای هتک آبروی افراد در فضای مجازی اقدام کرد و اینگونه آبروی مردم را به بازی گرفت.

لیکن تأسف آور تر این است که حربۀ کثیف رسانه های شبه آمد نیوز اعم از قیام سراسری اصفهان، توسط برخی از شبکه های اجتماعی به ظاهر بی طرف و عده انگشت شمار بی بصیرت در شرق اصفهان، دنبال شد و تصاویر دلسوزان و کشاورزان منطقۀ شرق اصفهان با عناوینی چون آشوبگر در فضای مجازی دست به دست شد و اینچنین با آبروی مردم مومن توسط این شبکه ها بازی شد؛ حال آنکه به بیان روایات حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است.

بی شک مقتضای دشمنان به ویژه شبکه های شبه آمد نیوز براندازی علیه نظام، تخریب شخصیت کشاورزان دلسوز و بازی با آبروی مردم است؛ لیکن عموم مردم به خوبی ماهیت براندازانۀ کانال های ضد انقلاب را در یافته و به جایگاه واقعی دلسوزان و کشاورزان دارند زیرا بیان راسخ امام امت را سرلوحۀ کار خود قرار داده اند که فرمود: اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود ، بدانید کارتان صحیح است.

لیکن پرسش کلیدی این است که چرا برخی شبکه های اجتماعی به ظاهر بی طرف و عده ای بی بصیرت در منطقه، هنوز از تشخیص ماهیت رسانه های ضد انقلاب عاجز مانده اند و با بازنشر فعالیت های مخرب شبکه های سلطنت طلب، اینگونه در زمین دشمن بازی می کنند و گل به خودی می زنند؟ به راستی تا چه زمانی باید شاهد بی بصیرتی برخی شبکه های اجتماعی به بهای هتک آبروی مردم شرق اصفهان باشیم؟ به راستی چه مرجعی پاسخگوی هتک آبروی کشاورزان و دلسورانی است که درج تصاویر آنان به عنوان آشوبگر و ضد مردم حیثیت اجتماعی آنان را با مخاطره روبرو کرده است؟

حقیقت آن است که خوش رقصی برخی شبکه های اجتماعی با شبکه های شبه آمد نیوز از دو حال خارج نیست؛ یا جاهلانه است و یا عامدانه و از سر عناد و دشمنی؛ لیکن این آبروی مردم است که توسط شبکه های اجتماعی مدعی جریان آزاد اطلاعات به یغما می رود لذا سخن از آبروی مردم است بر این اساس این جنس اقدامات به شدت محکوم است و ضرورت ورود نهادهای امنیتی و مسئولان قضایی برای پیگرد قانونی این شبکه های هتاک به شدیدا احساس می شود؛ از این روباید منتظر اقدامات قاطع دستگاه قضا در برخورد موثر با شبکه های اجتماعی حامی شبکه های شبه آمد نیوز ماند.

انتهای پیام/