سرویس: اخبار شهرستان 14:20 - سه شنبه 01 خرداد 1397

کارشناس ارشد تربیت بدنی دانشگاه اصفهان:

حال و روز ورزش بانوان کوهپایه چندان مساعد نیست

محسنی کارشناس ارشد تربیت بدنی دانشگاه اصفهان گفت: مسوولان به مقوله ورزش بانوان نگاه جدی تری داشته باشند تا روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر استعدادهای ورزشی بانوان باشیم.

سهیلا محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان اظهار کرد: اگر نگاهی واقع بینانه به ورزش بانوان کوهپایه داشته باشیم حال آنرا چندان به سامان نمی یابیم.

وی افزود: اکنون کوهپایه در بخش ورزش بانوان علی‌رغم اینکه دارای کارشناسان ورزشی تحصیل کرده کمی نیست بیشتر بانوان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی که حتی در دانشگاه های تراز اول کشور تحصیل کرده اند آنچنان در حوزه ورزش شهر حضور فعالی ندارند.

مربی والیبال شهر کوهپایه تصریح کرد: در حوزه  والیبال بانوان، اگر چه حرکت رو به جلو و با سرعت نسبتا آهسته اخیرا آغاز شده بود و ثمره آن شکل گیری دو تیم نوجوانان و جوانان که استعداد و پتانسیل پیشرفت خوبی در والیبال داشتند همراه بود اما ادامه نیافت.

محسنی خاطرنشان کرد: با بی مهری بانوان در شرکت مستمر و جدی در تمرینات که حتی منجر به شکست در چند مسابقه‌ای که حضور داشتیم شد البته شاید حمایت کافی مسوولان مربوطه هم بی تاثیر نبوده است این در حالی است که در شهر های مجاور شاهد حداقل یک یا چند تیم والیبال در بخش بانوان در گروه‌های سنی مختلف هستیم که به طور جدی فعال هستند.

کارشناس ارشد تربیت بدنی دانشگاه اصفهان اذعان کرد: امیدوارم بستر برای فعالیت بانوان تحصیل‌کرده شهر هموارتر شود و مسوولان به مقوله ورزش بانوان نگاه جدی تری داشته باشند تا روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر استعدادهای ورزشی بانوان باشیم.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.