سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 14:28 - سه شنبه 01 خرداد 1397

در جلسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) مطرح شد

توزیع 1500 سبد ارزاق با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال به نیازمندان شهر حسن آباد

رئیس هیئت مدیره خیریه امام حسن مجتبی(ع) گفت: طبق سنوات قبل با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعداد 1500 سبد ارزاق بین مستمندان توزیع و ارزش هر سبد یک میلیون ریال است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، جلسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) با محوریت کاهش فقر با حضور مدیریت خیریه، بخشدار، شهردار، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیریت کمیته امداد جرقویه و اعضای شورای اسلامی تشکیل شد.

در ابتدا رئیس هیئت مدیره خیریه گزارشی از عملکرد خود را ارائه کرد و در ادامه افزود: خیریه امام حسن مجتبی(ع) حدود 28 سال است که در چهار محور درمان، مسکن، اطعام و جهیزیه فعالیت می کند و هر ساله فعالیت این خیریه با حضور خیرین بیشتر می شود.

حجه السلام شیخ محمد جمشیدی در ادامه افزود: با توجه به اینکه 1800 خانوار در جرقویه تحت حمایت کمیته امداد هستند و نسبت به جمعیت این منطقه تعداد افراد مستمند قابل ملاحظه می باشد با همکاری نهاد های حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی و خیریه ها  باید در منطقه شغل های پایدار با در آمد پایدار ایجاد کنیم  زیرا کمک مستقیم نهاد های حمایتی فقر را کاهش به طور موقت از بین می برد و یک مسکن به حساب می آید.

در ادامه بخشدار جرقویه علیا نیز با اشاره به فعالیت های خیریه امام حسن مجتبی(ع) از دست اندرکاران این خیریه که در جهت از بین بردن فقر در منطقه تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد و در ادامه افزود: بخشداری در جهت کمک به خیریه و اختصاص درصدی از در آمد معدن ماسه به این امر همکاری لازم را خواهد کرد.

در ادامه فرقانی مدیریت کمیته امداد جرقویه نیز از اختصاص وام کم درصد به افراد تحت حمایت کمیته امداد در جهت ایجاد کسب و کار های خانگی اشاره کرد و افزود: افراد برای راه اندازی کسب و کار خانگی می توانند به کمیته امداد مراجعه کنند تا از وام های  کم درصد بهرمند شوند.

حسن براهیمی فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و آرزوی قبولی عبادات  حضار با اشاره به محرومیت منطقه و کم بودن درآمد افراد گفت: با توجه به جمعیت تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی وزیاد بودن هزینه ها می توان با همکاری و تعامل یک انجمن خیریه در منطقه تاسیس کرد و با دعوت از خیران  و اقدامات لازم در جهت کاهش فقر اقدام کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.