سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 09:24 - یکشنبه 24 فروردین 1393

فرماندار اصفهان:

100 کافی نت در شهرستان اصفهان از متقاضیان دریافت یارانه ثبت نام می کنند

فرماندار اصفهان گفت: بالغ بر 100 دفتر کافی نت از متقاضیات دریافت یارانه در این شهرستان ثبت نام می کنند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اصفهان، فضل الله کفیل در باره وضعیت ثبت نام یارانه ها در سطح شهرستان اصفهان اعلام کرد: دفاتر پست، پیشخوان های دولت، پلیس +10 ، دهیاریها و دفاتر ICT روستایی و مراکز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در حال ارائه خدمات به متقاییان ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هستند.

وی اظهار داشت : تعداد 26 دفتر پلیس +10 فعال در سطح شهرستان اصفهان و بخشداری ها مراجعین را در سامانه رفاهی ثبت نام می نمایند.

فرماندار اصفهان با اشاره به ثبت نام متقاضیان توسط ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: تعداد 45 مرکز تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان و نیز تعداد 7 اداره و سه واحد کمیته امداد شهرستان در شهرهای ورزنه، هرند و جرقویه همه روزه از ابتدای ساعت اداری تا ساعت شش بعد از ظهر پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

وی در باره فعالیت و ارائه خدمات اداره پست اظهار داشت: تعداد 28 دفتر دولتی پست در سطح شهر و شهرهای تابعه شهرستان از ساعت 7صبح لغایت 20 خدمات لازم به مراجعین ارائه می کنند.

کفیل گفت: همچنین تعداد 6 اکیپ سیار برای تحویل فرم های ثبت نام به دفاترICT روستایی و دهیاری ها برای ارائه به مردم و نیز 10 اکیپ سیار برای جمع آوری فرم های مذکور و ارسال به استان در بخش های شش گانه در حال فعالیت هستند.

فرماندار اصفهان افزود: تعداد 176 دفتر پیشخوان دولت در سطح شهرستان و تعداد 65 دفتر ICT روستایی در بخش های تابعه بدون هیچگونه مشکل خاصی در حال ثبت نام متقاضیان می باشند.

 

وی همچنین در رابطه با چگونگی ارائه خدمات در بخش های شش گانه شهرستان اصفهان اظهار داشت : در بخش کوهپایه؛ 22 دهیاری بخش به همراه اداره پست و دفاتر خدماتی پیشخوان و دفاتر ict، کمیته امداد و کافی نت در حال ثبت نام هستند.

وی گفت: در بخش جلگه در 24 دهیاری به همراه اداره پست و دفاتر خدماتی پیشخوان و دفاتر ict، کمیته امداد، پست بانک و خدمات کامپیوتری، در بخش جرقویه علیا در دفاتر خدمات پیشخوان، پست بانک و دفاتر ICT روستایی ثبت نام می کنند.

کفیل افزود: در بخش بن رود در شش دهیاری از مجموع 17 دهیاری به همراه دفاتر خدمات پست، پست بانک و ICT روستایی، در بخش جرقویه سفلی صرفا در دفاتر پست بانک و دفاتر ICT روستایی و در بخش مرکزی نیز در دفاتر ICT روستایی امور ثبت نام انجام می شود که تا کنون مشکل خاصی از بخش های تابع گزارش نشده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.