سرویس: غیر تولیدی 11:56 - یکشنبه 30 اردیبهشت 1397

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان

کارت ملی طرح قدیم تا خرداد ماه سال جاری اعتبار دارد

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت:کارت ملی طرح قدیم تا خرداد ماه سال جاری اعتبار دارد اما هیأت دولت کاربردی شدن کارت ملی هوشمند را تا پایان سال تمدید کرده است.

به گزارش اصفهان شرق،حسین غفرانی با اشاره به تمدید زمان درخواست کارت ملی هوشمند اظهار داشت: زمان درخواست کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری تمدید شده است.

وی افزود: از ابتدای طرح تا پایان فروردین، 2 میلیون و 632 هزار کارت ملی هوشمند در استان اصفهان صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه نزدیک به 35 درصد از جامعه هدف استان اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: افرادی که تا کنون برای تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده‌اند، هر چه زودتر به مراکز صدور مراجعه کنند چرا که عدم مراجعه آنها، نتیجه­ای جز تاخیر در کار خدمات رسانی، عدم اجرای کامل پروﮊه و ایجاد مشکل برای خود مردم در بر نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: کارت ملی طرح قدیم تا خرداد ماه سال جاری اعتبار دارد اما هیأت دولت کاربردی شدن کارت ملی هوشمند را تا پایان سال تمدید کرده است.

غفرانی افزود: کسانی که برای دریافت کارت ملی هوشمند، پیش ثبت‌نام کرده‌اند، برای ادامه فرایند به مراکز مراجعه کنند در غیر این صورت نوبت آنها از بین خواهد رفت.

وی گفت: کارت ملی هوشمند، تکمیل کننده چرخه دولت الکترونیک است و کشورهایی که از آن استفاده کرده­اند، مزایای بی­نظیری در متن و عملکرد این کار تجربه کرده­اند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 144 دفتر خدمات مورد نیاز برای صدور کارت ملی هوشمند، به مردم اصفهان ارائه می­کنند و اداره ثبت احوال، دفاتر پیشخوان دولت و ادارات پست از جمله این دفاتر هستند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.