سرویس: اقتصادی 11:50 - شنبه 29 اردیبهشت 1397

معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان:

بودجه‌ای برای انتقال آب از دریای عمان مشخص نشده است

معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان با اشاره به انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی و اصفهان گفت: هنوز اعتباری برای انتقال آب این دریا به اصفهان مشخص نشده است.

به گزارش اصفهان شرق،محمد شجاعی  با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع آب یکی از دغدغه‌های استاندار اصفهان است که از ابتدای حضور استاندر در اصفهان به طور جدی پیگیری شده است.

وی افزود: انتقال آب از دریای عمان به اصفهان جزو پروژه‌های بلند مدت تامین آب استان است و برای این منظور اعتبارات زیادی لازم است اما برآورد دقیقی از میزان اعتبارات لازم، صورت نگرفته است.

معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان در پاسخ به اینکه چرا این پروژه در استان کرمان  پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است؟ گفت: اجرای ۴۰ درصدی عملیات عمرانی خط انتقال آب از دریای عمان به استان کرمان با هزینه‌های هنگفتی همراه بوده که بخش مهمی از آن از سوی دولت تامین شده است.

شجاعی در پاسخ به اینکه استاندار خراسان رضوی به صورت شخصی با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای اجرای خط انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور وارد مذاکره شده، چرا چنین اقدامی در اصفهان صورت نمی گیرد؟ گفت: باید مراحل قانونی و ابتدایی این روند طی و در وهله نخست میزان اعتبار دولت به اجرای این پروژه مشخص شود. پس از آن می‌توانیم برای انتخاب پیمانکار اقدام کنیم که البته این فرایند زمان زیادی نیاز دارد.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.