اصفهان شرق

برخورد قاطع پلیس اصفهان با روزه‌خواران در ملاء‌عام

کدخبر: 167824
1397/02/29 در ساعت 09:30

به گزارش اصفهان شرق، حسن یاردوستی با اشاره به تمهیدات پلیس اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اقدامات پلیس در این ایام تشدید می‌شود. پلیس با افرادی که به صورت علنی اقدام به روزه خواری می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان اصفهان با بیان اینکه ماه میهمانی خدا و معنویت فضای روح بخش این ماه طوری حاکم می‌شود که همگان به دنبال اندوخته و ذخیره برای آخرت هستند، ادامه داد: بی تردید پلیس طبق قانون با روزه‌خواران در ملاء‌عام برخورد خواهد کرد و روزه خوارانی که حرمت این ماه را نگه ندارند تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

وی تصریح کرد: به خاطر رعایت حال مسافران و افرادی که نمی‌توانند روزه بگیرند، خدمات رسانی مراکز پذیرایی با اخذ مجوز از اماکن عمومی و رعایت شئونات اسلامی با استتار مکان از نظر پلیس بلامانع است و ساعت کار اغذیه فروشی‌ها یک ساعت قبل از افطار آغاز می‌شود.

یاردوستی خاطرنشان کرد: در شب‌های لیالی قدر تأمین امنیت و ارائه خدمات به شهروندان و روزه‌داران تشدید خواهد شد.

وی در توصیه به رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه عمومی و شخصی گفت: همه موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند و از هر گونه تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اجتناب کنند چرا که در صورت مشاهده، با افراد مذکور برخورد می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم