سرویس: غیر تولیدی 09:30 - شنبه 29 اردیبهشت 1397

رئیس پلیس شهرستان اصفهان

برخورد قاطع پلیس اصفهان با روزه‌خواران در ملاء‌عام

رئیس پلیس شهرستان اصفهان گفت: پلیس اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان، با افرادی که در ملاء عام روزه خواری می‌کنند، برخورد قاطع می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق، حسن یاردوستی با اشاره به تمهیدات پلیس اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اقدامات پلیس در این ایام تشدید می‌شود. پلیس با افرادی که به صورت علنی اقدام به روزه خواری می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان اصفهان با بیان اینکه ماه میهمانی خدا و معنویت فضای روح بخش این ماه طوری حاکم می‌شود که همگان به دنبال اندوخته و ذخیره برای آخرت هستند، ادامه داد: بی تردید پلیس طبق قانون با روزه‌خواران در ملاء‌عام برخورد خواهد کرد و روزه خوارانی که حرمت این ماه را نگه ندارند تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

وی تصریح کرد: به خاطر رعایت حال مسافران و افرادی که نمی‌توانند روزه بگیرند، خدمات رسانی مراکز پذیرایی با اخذ مجوز از اماکن عمومی و رعایت شئونات اسلامی با استتار مکان از نظر پلیس بلامانع است و ساعت کار اغذیه فروشی‌ها یک ساعت قبل از افطار آغاز می‌شود.

یاردوستی خاطرنشان کرد: در شب‌های لیالی قدر تأمین امنیت و ارائه خدمات به شهروندان و روزه‌داران تشدید خواهد شد.

وی در توصیه به رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه عمومی و شخصی گفت: همه موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند و از هر گونه تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اجتناب کنند چرا که در صورت مشاهده، با افراد مذکور برخورد می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.