سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:42 - شنبه 23 فروردین 1393

ناگفته‌های «وزیر سابق اطلاعات» از خانه نشینی احمدی نژاد تا نرمش قهرمانانه

شب گذشته وزیر سابق اطلاعات در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد به سخنرانی پرداخت و به مسائلی از جمله تحریم، فتنه88 و نرمش قهرمانانه پرداخت.

به گزارش اصفهان شرق: شب گذشته وزیر سابق اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد حضور یافت و در جلسه ای صمیمی با دانشجویان به گفتگو پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد، علیرضا نظری، در رابطه با این جلسه گفت: «آقای مصلحی در رابطه با بحث ولایت کفار و ولایت الله صحبت کردند و بر این نکته تاکید شد که ولایت غیر از خدا به جایی نمی رسد. یکی از ویژگی های حضرت زهرا (س) برملا ساختن چهره نفاق بود و بسیاری از قضایای مختلف انقلاب نیز مربوط به نفاق است.»

علیرضا نظری با اشاره به صحبت های آقای مصلحی در رابطه با فتنه 88، دفاع مقدس و قضایای الجزایر گفت: «ایشان ریشه مسائل را در اهمیت ندادن به قرآن دانستند و تاکید داشتند که اگر به قرآن مراجعه می کردیم، خیلی از اتفاقات در کشور رخ نمی داد، از جمله در همین لانه جاسوسی که طرف ایرانی مدام در حین مذاکره می ترسید که لطمه بخورد. البته اگر دقیق تر شویم جاسوس بودنش مشخص می شود. بروید ببینید این آقای بهزاد نبوی سر یک کلمه تابعیت چقدر به ما ضربه زده است.»

این فعال دانشجویی با اشاره به طرح شدن یکی از سوالات درباره خانه نشینی احمدی نزاد گفت: «آقای مصلحی توضیح دادند که رابطه ما با آقای احمدی نژاد از قدیم دوستانه بوده است و مسائل کاری پیش آمد که بنده چون طبق تکلیف عمل کرده بودم از تغییراتی که در وزارت اطلاعات انجام شد کوتاه نیامدم. بنده یک نفر را تغییر دادم و با مخالفت آقای احمدی نژاد مواجه شدم. اختلالاتی پیش آمد و بعد هم رهبر معظم انقلاب حکم کردند که بنده در وزارت بمانم. الان هم پیش از عید با آقای احمدی نژاد دیدار داشتم و کلی صحبت کردیم. آقای احمدی نژاد ویژگی های ممتازی داشتند. دولت نهم و دهم یک گروه بچه های مذهبی و انقلابی را در کشور پرورش داد و این از نقاط قوت این دو دولت است.»

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با اشاره به صحبت های آقای مصلحی خاطرنشان شدند: «ایشان به تحریم های داخلی اشاره کردند که بیشترین فشار را بر ما وارد کرده است چه در دوران دفاع مقدس و چه حالا. آقای مصلحی با تاکید بر کار علمی برای برون رفت از مشکل فعلی گفت ببینید با اینکه مسئله نرخ ارز و سکه حل شد ولی بازهم گرانی ها ادامه دارد. مشکل اینجاست که تولید ملی را به خارج از کشور صادر کرده اند و سود حاصله را در بیرون از ایران سرمایه گذاری می کنند. باید جلوی اینطور مسائل گرفته شود. همیچنین درباره توافقنامه ژنو گفتند نباید از دشمن بترسیم. معنای نرمش قهرمانانه این است که آنها را مدیریت کنیم»

وی در پایان گفت: «وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به سران فتنه و ظلمی که در حق مردم کردند، این نکته را یادآور شدند که در دفتر یکی از این افراد جزوه ای پیدا شد که با ادبیات حزب توده نوشته شده بود و مشخص شد که از طرف آن ها خوراک فکری می گرفته است. مقام معظم رهبری در حق سران فتنه خیلی مدارا کردند اما به کارهای اشتباه خود ادامه دادند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.