اصفهان شرق

راه‌اندازی گشت پلیس امنیت عمومی در ایام ماه رمضان در اصفهان

کدخبر: 167795
1397/02/28 در ساعت 15:39

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن اسماعیلی در گفتگویی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در ایام ماه رمضان اظهار داشت: اقدامات این حوزه در این ایام تشدید می‌شود و افرادی که به صورت علنی و در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری کنند، برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: تمام رستوران‌های بیرون بر در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد مجاز به فعالیت هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه کافی شاپ‌ها و چایخانه‌ها از زمان افطار تا ساعت 12 شب مجوز فعالیت دارند، گفت: هتل‌ها و مهمان‌پذیرها می‌توانند در داخل مرکز اقامتی با رعایت موازین شرعی و پوشش مناسب اقدام به طبخ و سرو غذا کنند.

وی بیان کرد: مراکز پذیرایی بین راهی، فرودگاه و راه آهن در تمام ساعات روز مجاز به فعالیت و صنوف مستقر در پایانه‌های مسافربری و باربری برابر مجوز‌های صادره از اداره نظارت بر اماکن عمومی در تاریخ‌های مقرر مجاز به فعالیت هستند.

اسماعیلی ادامه داد: فعالیت استخرهای شنا در ایام ماه مبارک رمضان بلامانع است ولی مجاز به ارائه خدمات به افراد زیر سن تکلیف و بیماران دارای مجوز پزشکی هستند.

وی افزود: در این ایام گشت‌های شبانه روزی پلیس امنیت عمومی راه‌اندازی شده و با افرادی که به صورت علنی و در ملاء عام اقدام به روزه خواری کنند و صنوفی که بر اساس قانون فعالیت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/