سرویس: اجتماعی 15:39 - جمعه 28 اردیبهشت 1397

در ماه مبارک رمضان؛

راه‌اندازی گشت پلیس امنیت عمومی در ایام ماه رمضان در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه کافی‌شاپ‌ها و چایخانه‌ها از زمان افطار تا ساعت ۱۲ شب مجوز فعالیت دارند گفت: گشت‌های پلیس امنیت عمومی با افرادی که به صورت علنی اقدام به روزه‌خواری می‌کنند برخورد می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن اسماعیلی در گفتگویی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در ایام ماه رمضان اظهار داشت: اقدامات این حوزه در این ایام تشدید می‌شود و افرادی که به صورت علنی و در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری کنند، برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: تمام رستوران‌های بیرون بر در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد مجاز به فعالیت هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه کافی شاپ‌ها و چایخانه‌ها از زمان افطار تا ساعت 12 شب مجوز فعالیت دارند، گفت: هتل‌ها و مهمان‌پذیرها می‌توانند در داخل مرکز اقامتی با رعایت موازین شرعی و پوشش مناسب اقدام به طبخ و سرو غذا کنند.

وی بیان کرد: مراکز پذیرایی بین راهی، فرودگاه و راه آهن در تمام ساعات روز مجاز به فعالیت و صنوف مستقر در پایانه‌های مسافربری و باربری برابر مجوز‌های صادره از اداره نظارت بر اماکن عمومی در تاریخ‌های مقرر مجاز به فعالیت هستند.

اسماعیلی ادامه داد: فعالیت استخرهای شنا در ایام ماه مبارک رمضان بلامانع است ولی مجاز به ارائه خدمات به افراد زیر سن تکلیف و بیماران دارای مجوز پزشکی هستند.

وی افزود: در این ایام گشت‌های شبانه روزی پلیس امنیت عمومی راه‌اندازی شده و با افرادی که به صورت علنی و در ملاء عام اقدام به روزه خواری کنند و صنوفی که بر اساس قانون فعالیت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.