سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:26 - شنبه 23 فروردین 1393

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

اجازه حضور لاشه استعمار را در شهر شهیدان نمی‌دهیم/ دولتمردان با قاطعیت از ورود جنازه «فرای» به کشور جلوگیری کنند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: نمی‌گذاریم اصفهان روزی ننگ مزار جاسوسی فتنه‌گر و هم نوا با منحرفین را در خود ببیند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از خبرگزاری دانشجو: محسن انالوئی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ، با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر دفن ریچارد فرای در اصفهان گفت: مردم شهید پرور اصفهان در یک روز 370 شهید را بر روی دستانشان تشییع می کنند و این در حالیست که هنوز ارادت مردم به تخت فولاد وب زرگ مردان مدفون در آن از میان نرفته است؛ چگونه است که اصفهان بخواهد روزی ننگ مزار جاسوسی فتنه گر و همنوا با منحرفین را در خود ببیند.

وی گفت: پیام مردم به همه دولتمردان و مسئولان تصمیم گیرنده آن است که با قاطعیت از ورود جنازه چنین فردی به خاک کشورمان جلوگیری کرده و اجازه آلوده شدن فضای انقلابی و استکبار ستیزانه ایران اسلامی و شهر اصفهان را ندهند.

انالوئی افزود: مردم غیور و دلیر اصفهان اجازه چنین اقدامی را تاکنون نداده و امروز هم نمی دهند و بدون شک این امر با واکنش جدی و صریح آنان مواجه خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه چنین تصمیمی نقطه اشتراک تصمیمات برخی فتنه گران و وابستگان به جریان های انحرافی و ضد انقلاب است، گفت: این افراد بدانند که دیگر بین مردم از جایگاهی برخوردار نیستند و امروز نیز سعی نکنند که سیلی محکم دیگری از مردم دریافت کنند، چرا که مردم عزیز و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر روی عقاید دینی و ملی خود تعصب دارند.

وی در پایان گفت: جنبش دانشجویی و تشکل های ارزشی و دانشجویان انقلابی در کنار مردم و همنوا با امت حزب الله اصفهان اجازه حضور لاشه استعمار را در شهر شهیدان نخواهند داد و مسئولان دولت مراقب باشند با اینگونه اقدامات خود را مقابل مردم قرار ندهند و نسبت به این شایعات واکنش نشان دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.