اصفهان شرق

اجرای طرح لوله کشی فاضلاب روستاهای کمال آباد و دستجرد

کدخبر: 167729
1397/02/27 در ساعت 14:51

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، مجید حبیبیان با اشاره به توسعه طرح های اداره آب و فاضلاب در مناطق استان اظهار کرد: لوله کشی فاضلاب به غیر از مناطق شهری با همکاری و ایجاد اعتبار در برخی مناطق روستایی انجام خواهد شد تا شاهد پیشرفت طرح های این سازمان باشیم.

معاون برنامه و توسعه اداره آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: در برخی از این طرح ها بانک توسعه اسلامی همکاری خوبی را آغاز کرده تا سرعت عمل خوبی در مناطق روستایی شرق اصفهان به بار آید.

وی از اجرای این طرح در منطقه جرقویه علیا خبر داد و گفت: طرح لوله کشی فاضلاب روستاهای کمال آباد و دستجرد که از چندین سال توسط اعضای شورای اسلامی و دهیاراین روستاها پیگیری شده بود با همکاری بانک توسعه اسلامی این طرح اجرایی شد.

حبیبیان تصریح کرد: این طرح به طول 25 کیلومتر و با هزینه بالغ بر 500 میلیارد ریال مشخص شده است.

وی از ارگان های ذیربط در منطقه اعم از مخابرات، گاز و آب خواست تا با پیمانکار این طرح همکار لازم را داشته باشند تا در هنگام حفاری باعث قطعی آب و گاز و مخابرات مشترکان نشود و پیمانکاران بتوانند با سرعت کار را انجام دهند.

گفتنی است، اکثر مناطق روستایی در شرق اصفهان فاقد سیستم لوله کشی فاضلاب روستایی است و در این خصوص مشکلات بسیاری برای خانواده ها به وجود آمده است.

در این بازدید بخشدار جرقویه علیا و مهندس ابراهیم محمدی معاون مدیر پشتیبانی و نیروی انسانی اداره آب و فاضلاب و اعضای شورا های اسلامی دو روستا نیزحضور داشتند.