اصفهان شرق

ارتقاء درجه کلانتری شهر ورزنه الزامیست/ نیروی انتظامی با حفظ روحیه بسیجی به وظیفه خود عمل خواهد کرد

کدخبر: 167583
1397/02/24 در ساعت 16:03

به گزارش اصفهان شرق، احمد صادقی بخشدار بن رود ضمن عرض خیر مقدم به مسئولان استانی ومحلی دراین مراسم بیان کرد: نیروی انتظامی تامین نظم، امنیت و آسایش را که یکی از مهم‌ترین مسائل در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود را بر عهده دارد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه با اشاره به اقتدار جوانان کشور در نیروی انتظامی گفت: اقتدار و ایجاد امنیت امروز در کشور نتیجه تلاش های نیروی انتظامی می باشد.

شامحمدی امام جمعه بیان کرد:جمهوری اسلامی شامل پاسدارانی می باشد که از مرزها و ارزش های اسلامی دفاع و در کنار مردم و برای مردم به تلاش می پردازند.

 

سرهنگ حسن یاردوستی با اشاره به اهمیت امنیت در دایره خدمت اظهار کرد: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی ، فردی و روحی در جامعه مهمترین مسئولیت های نیروی انتظامی به شمار می رود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان افزود: نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در کشور تلاش کرده و دیدگاه این نیرو این است که در کنار مردم ایفای نقش کند.

وی با تشکر از همراهی مسئولان و بسیجیان با نیروی انتظامی در شهرهای کوچک، گفت: بسیجیان تعامل خوبی را با نیروی انتظامی در شهرهای کوچک شرق اصفهان دارند که جای قدردانی دارد.

یاردوستی با اشاره به ایجاد روحیه بسیجی در مامورین وظیفه شناس نیروی انتظامی بیان کرد: امروزه نیروی انتظامی با حفظ روحیه بسیجی به وظیفه خود عمل می کند و در این راه این روحیه را در خود تقویت خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارتقاء درجه کلانتری در برخی مناطق نیاز است، تصریح کد: با توجه به وضعیت گردشگری که در منطقه بن رود از توابع شرق اصفهان سراغ داشته و رونق یافته است، همچنین در خصوص موضوعات دیگر، ارتقاء درجه کلانتری الزامیست و پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: بخش وظیفه عمومی در شهر ورزنه نیاز به پیگیری داشته و امیدواریم بتوان به صورت ثابت از آن بهره برداری کرد.

در پایان با حضور فرمانده نیروی انتظامی ،امام جمعه ومسئولان شهر ورزنه وبخش بن رود ،سروان حسن دیروندی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهر ورزنه معرفی واز زحمات 5ساله سرگرد رضا دهقانی تقدیرو تشکر به عمل آمد.