اصفهان شرق

هیچ اعتمادی به طرف‌های غربی برجام نیست

کدخبر: 167556
1397/02/24 در ساعت 11:52

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی در خصوص رفتار ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام اظهار داشت: نه تنها در این مسئله بلکه ملت شریف ایران اسلامی 40 سال است که با بصیرت، آگاهی و پشتیبانی از محور حاکمیت دینی یعنی ولی امر مسلمین در مقابل همه توطئه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جبهه استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

ایستادگی ملت در برابر 40 سال خدعه و فریب استکبار

وی تاکید کرد: در حقیقت مردم ما 40 سال در برابر زیاده خواهی، فریب، دروغ، خیانت و جنایت دشمنان مقاومت کرده‌اند که این یک واقعیت غیرقابل انکار است و دلیل آن‌هم پیروزی‌های پیاپی است که انقلاب اسلامی در این مدت 4 دهه در برابر آنها به‌دست آورده است.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره مجدد به سنگ‌اندازی‌های دشمنان پیش پای انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون، افزود: امت ما دستاوردهای زیاد و بسیار مهمی در شاخه‌های مختلف به‌دست آورده که از آن جمله فناوری هسته‌ای و بومی‌سازی آن بوده که علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و موانعی که دشمنان ایجاد کرده‌اند حاصل شده است.

وی دستیابی به این خودکفایی‌ها در مباحث هسته‌ای، موشکی و سایر عرصه‌ها را در عین شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها نشان از اقتدار نظام و ملت عنوان و تصریح کرد: امروز کلاس بازدارندگی جمهوری اسلامی در سطح جهانی است انقلاب اسلامی قدرت تعیین خط مشی جهانی را داراست همچنین، قدرت اعلام نظرش در سطح جهان عملیاتی است که این خود دارای اهمیت بسیار بالایی است.

سالک با یادآوری مسئله بیداری اسلامی گفت: منشور بیداری رهبر معظم انقلاب حرکت بزرگی را در منطقه غرب آسیا به وجود آورد و بحمدلله این حرکت در سطح اروپا رو به رشد است.

وی ادامه داد: شاهد بودید که در روزهای گذشته مردم فرانسه تظاهرات بسیار وسیعی را علیه صهیونیسم به وجود آوردند که این آگاهی مردم فرانسه شعاعی از حرکت و گفتمان انقلاب اسلامی است؛ به خواست خدا شاهد گسترش اسلام در سطح جهانی خواهیم بود.

راه‌های پیش روی دشمنان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتکار عمل در بخش مدیریتی و انقلابی به‌دست رهبری و ملت ما است، اظهار داشت: خدواند در سوره محمد (ص) می‌فرمایند دشمنان شما در برابر شما باید یکی از دو راه تسلیم یا نابودی را انتخاب کنند؛ آنها یا باید در مقابل انقلاب اسلامی و اسلام اسلحه‌هایشان را کنار بگذارند و تسلیم شوند یا زیر چرخ سنگین انقلاب اسلامی جهانی له خواهند شد و اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: صدام حسین، حسین اردنی، شارون و خیلی از سران آمریکا دیگر اثری از آنها باقی نمانده؛ همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند استخوان‌هایشان هم پوسیده شده، آقای ترامپ هم به آنها خواهد پیوست ولی انقلاب اسلامی همچنان روبه گسترش در سطح جهانی است.

آخور ترامپ، رئیس جمهور فرانسه، نخست وزیر انگلیس و آلمان یک جا است

سالک با بیان اینکه ما هیچ اعتمادی به اروپا به ویژه کشورهای آلمان، انگلیس خبیث و فرانسه منافق نداریم، گفت: آخور ترامپ، رئیس جمهور فرانسه، نخست وزیر انگلیس و آلمان یک جا است، امیدی هم به این مذاکرات که در طول این دو هفته اعلام شده نخواهد بود.

وی در خصوص تهدید ترامپ مبنی بر اینکه اگر ایران به روند قبلی هسته‌ای خود بازگردد عواقب جدی گریبانگیر ایران خواهد بود، عنوان کرد: ترامپ مثلا می‌خواهد چکار کند؟ ترامپ تنها یک عروسک دست لابی هزار و 100 نفره صهیونیست بین‌المللی است.

دولتمردانمان باید تبعیت محض از مقام معظم رهبری داشته باشند

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به دولتمردان تاکید کرد: دولتمردان ما باید تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب داشته باشند در طول این 4 دهه یکی از گرفتاری‌های ما این بوده که در صحنه‌های مختلفی که پیش آمده برخی‌ها در نظام جمهوری اسلامی چه در دولت یا غیر دولت نبضشان با قلب آمریکا و اروپا می‌زده که باید به خود بیایند.

انتهای پیام/تسنیم