سرویس: اخبار شهرستان 16:13 - جمعه 21 اردیبهشت 1397

امام جمعه شهر ورزنه:

افرادی که حرف از مذاکره با آمریکا می زنند از الفبای سیاست چیزی نمی دانند

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر اژیه گفت: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند یا از الفبای سیاست چیزی بلد نیستند و یا الفبای غیرت را نمی دانند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی وتبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهارداشت: رمضان ماهی است خداوند متعال روزه را دراین ماه واجب نموده و از ویژه گی های این ماه انس با معارف ومفاهیم قرآن است.

وی در ادامه به اهمیت قرآن اشاره وافزود: اهمیت قرآن این است که در دستورکار خود هدایت بشررا قرار داده است وهدایت با تمسک به قرآن صورت پذیر است همه کتاب ها اهمیتش به محتوای آن است البته که قرآن متفاوت تر از کتاب های دیگر می باشد چرا که در آن هیچ کار استباه وغلطی وجود ندارد و درمان برای همه درد های روحی، روانی و معنوی را در خود دارد وبرای مومنین نسخه شفا بخش است.

امام جمعه ورزنه  تصریح کرد: قرآن یک دستگاه همه کاره ای است که برای همه بشر مایه هدایت وراه گشاست و اگر این کتاب الهی را قدر بدانیم سرتا پا مبلغ قرآن می شویم وسعی کنیم در زندگی خود خواندن قرآن را آنهم با معارف ومفاهیم در برنامه روزه مره قرار دهیم وخصوصا در ماه مبارک رمضان بیشتر در قرآن تدبر وقرائت آیات آن را داشته باشیم .

حجت الاسلام شا محمدی امام جمعه ورزنه درخطبه دوم  به خروج آمریکا از برجام اشاره واظهار داشت:در سخنان مسئولین دولتی بارها به برجام اشاره کرده وتاجایی که اگر برجام اجرا شود مشکل آب خوردن، ریزگردها حل خواهد شد سرمایه خارجی وارد کشور می شود واشتغال ایجاد می شود در این اظهارات این آقایون برجام را حلال همه مشکلات ایران اسلامی میدانستند ولی متاسفانه هیچ مشکلی از این مردم برطرف نشد بلکه بخاطر کم کاری ها اضافه هم شد.

خطیب جمعه ورزنه  تصریح کرد: بعضی از به وجود آورندگان برجام می گفتند در عالم سیاست خوش بینی وبدبینی جایگاهی ندارد وباید دنبال واقعیت ها بود حال به آنها می گوییم اگر در این بدبینی ها ویا خوشبینی ها به واقعیت رسیدید در برنامه های خود تجدید رویه انجام بدهید واگر ندیدی عینک هایتان را تغییر بدهید تا دیدتان کامل شود .

حجت الاسلام شامحمدی به شعارهای انتخاباتی درسال گذشته در مقابل رقبای انتخاباتی ریاست جمهوری اشاره واظهار داشت:  همین آقایان اعلام کردند که کاسبان تحریم بدانند تحریم تمام شده وخطاب به رقبای انتخاباتی خود گفتند آیا شما زبان دنیا بلدید آیا زبان مذاکره را می دانید باز می گوییم شما که می دانستید آیا تحریم ها برداشته شد؟

امام جمعه ورزنه به سخنان رهبری خصوص آمریکا اشاره و بیان داشت: بارها رهبر انقلاب فرمودند من به آمریکایی ها خوشبین نیستم واعتماد نکنید کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند یا از الفبای سیاست چیزی بلد نیستند ویا الفبای غیرت را نمی دانند ولی متاسفانه این آقایان دشمن را بزرگ وخود را کوچک کردند همیشه گفتند ما نمی توانیم ویا می ترسند ویا مجذوب آنها می شوند.

وی به نتیجه برجام اشاره وافزود: وکیل ترامپ آب دهان برجام ریخت و آن را پاره کردولی در داخل با پرویی تمام از ادامه برجام حرف می زنند برجام برای مردم عجب محصولی داشته است و به پدید آورندگان برجام می گوییم منتظر میوه های تلخ برجام در آینده باشید شماها در پیشگاه خدا ودربرابر ملت ایران اسلامی پاسخگو هستید چرا متوجه ضربه به نظام وانقلاب نیستید؟ بدانید با این اعتماد به آمریکا در حق مستضعفین عالم ظلم وستم کردید وباید توبه کنید.

حجت الا سلام شا محمدی  درادامه اظهار داشت: گفته می شود با سه کشور اروپایی ادامه می دهیم رهبر انقلاب فرمودند به آنها هم خوشبین نیستم واعتماد نکنید و مسئولین در امتحان بزرگی قرار گرفته اند که آیا عزت ملت ایران اسلامی را حفظ می کنند بدانید تردید در بد عهدی کشورهای اروپایی نکنید .

امام جمعه ورزنه به اقدام مجلس در تصویب برجام اشاره وافزود: رهبر انقلاب فرمودند اگر برجام راپاره کنید ما آتش می زنیم. در اقدامی انقلابی بعضی از نمایندگان با شعار مرگ بر آمریکا به صورت نمادین برجام را در مجلس آتش زدند ولی رئیس مجلس با تمسخر به این اقدام انقلابی نگاه می کرد  باید بگوییم که تصویب برجام در بیست دقیقه درمجلس یک ننگ بزرگی برای مجلس واهالی مجلس است ومجلس با اقدامات انقلابی خود این ننگ را از مجلس پاک کنند وازنمایندگان می خواهیم جلو سند ننگین 2030که بصورت مخفیانه در آموزش وپرورش در حال اجرا می باشد را بگیرید.

ایشان تصریح کردند: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ترامپ غلط می کند ماهم به تبعیت از ایشان می گوییم هم ترامپ وهم اایادی حامی ترامپ در داخل کشور غلط می کنند که به عزت ملت بزرگ ایران اسلامی تعرض کنند وهم بر سر آمریکا داد خواهیم زد وهم بر سر مدافعان داخلی آمریکا.

حجت الاسلام شامحمدی به عوامل خروج از برجام اشاره وافزود: عواملی که آمریکا گستاخانه از برجام خارج شد چهار عنصر بود اول نبود عکسلعمل متناسب دولت درمورد نقض برجام دوم کدخدا بودن متهم ومتهم بودن کدخدا به نظر آقایان دولتی که البته ملت ایران اسلامی اورا کدخدا نمی داند،سوم وابستگی شدید دولت به برجام وغافل شدن از فعالیت های دیگرو چهارم آمادگی دولت در امتیاز دادن جدید به آمریکا از عوامل خروج آمریکا از برجام بود.

امام جمعه ورزنه به وظیفه قرآنی در جامعه اسلامی اشاره وبیان داشت: در قرآن خداوند می فرماید اگر با کفار عهدی بستیدوترس از شکستن عهد را داشتید شماآن عهد را بشکنید اگر برجام نقض شد که بارها از سوی خود مسئولین گفتتند که برجام نقض شده است چرا شما نقض نکردید؟و چرا هنوزادامه می دهید.

وی به سخنان امام خمنی (ره) اشاره واظهار داشت: حضرت امام(ره) درباره قطع رابطه با آمریکا در پیام خود فرمودند: ملت شریف ایران، خبر قطع رابطه بین ایران و امریکا را دریافت کردم و اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است، همین قطع رابطه است. رابطه بین یک ملت بپاخاسته براى رهایى از چنگال چپاولگران بین المللى با یک چپاولگر عالَمخوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیک مى‌گیریم؛ چون که این قطع رابطه دلیلى بر قطع امید امریکا از ایران است پس باید خروج از برجام را به فال نیک بگیریم وجشن بگیریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.