سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 13:27 - جمعه 21 اردیبهشت 1397

امام جمعه شهر اژیه:

عزت و اقتدار کشور را نباید با اعتماد بی مورد، به دست دشمن داد

حجت الاسلام حجتی فرد امام جمعه شهر اژیه گفت: همه باید به عزت و اقتدار کشور اهمیت نشان داده و نگذارند عده ای این عزت را به دست دشمن دهند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از زمان باقی مانده از ماه شعبان، اظهار کرد: همه باید با بهره گیری از ایام پایانی ماه شعبان استفاده مطلوب را از این ماه داشته و با معرفت به ماه رمضان وارد شوند زیرا بهترین اعمال در ماه شعبان به جهت استقبال ماه مبارک رمضان گرفتن روزه در روزهای پایانی ماه شعبان است.

امام جمعه شهر اژیه افزود: درک فضایل ماه میهمانی خدا با قلب هایی آکنده از مهر و محبت امکان پذیر است و کینه و کدورت در ماه ضیافت الله نباید کوچکترین جایگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: خروج آمریکا از برجام و سخنان سخیف ترامپ در مورد برجام، دروغ پردازی نسبت به ملت ایران، تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بزرگ ایران را نباید نادیده گرفت و در این رابطه باید گفت ملت ایران روی پای خود ایستاده است.

امام جمعه شه اژیه با بهره گیری از سخنان گهربار رهبر انقلاب، تصریح کرد: انرژی هسته ای و توان دفاعی بهانه ای بیش نیست و دشمنان ما با اصل نظام و انقلاب مشکل دارند و باید به این امر توجه کافی نشان داد و بهانه دست دشمنان قسم خورده نظام نداد.

وی تاکید کرد: باید به عزت و اقتدار کشور اهمیت نشان داد و نگذاشت عده ای این عزت را به دست دشمن دهند زیرا حتی در برجام هم دیده شد، دشمن نه تنها تحریم را برنداشت بلکه در صدد براندازی کامل مساله هسته ای بود.

حجت الاسلام حجتی فرد به تهدید آمریکا بر علیه ملت ایران اشاره و گفت: رهبر انقلاب بارها گفتند که به آمریکا نباید اعتماد کرد و همه ما در عمل دیدیم که آمریکا در برجام به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد و نه تنها از برجام خارج شده بلکه اقدام به تهدید نیز می کند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید نسبت به سخنان رهبر انقلاب توجه کافی را نشان داده و نگذارند عزت کشور زیر سوال رود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.