سرویس: غیر تولیدی 15:14 - جمعه 21 اردیبهشت 1397

شهردار ورزنه:

بازدید نوروزی 150 هزار گردشگر از ورزنه/ روزانه 150 توریست به کویر شرق می‌روند

شهردار ورزنه گفت: شهر ورزنه قابلیت‌های زیادی در بخش گردشگری دارد و اقدامات خوبی برای شناخت جاذبه‌های گردشگری ورزنه انجام شده است.

به گزارش اصفهان شرق، غلام‌حسین رضایی صبح امروز در نشست خبری مسابقات کشوری شتر‌سواری اظهار داشت: از میزبانی هشتمین مسابقات کشوری شتر‌سواری بسیار خرسند هستیم زیرا شهر ورزنه قابلیت‌های زیادی در بخش گردشگری دارد.

وی ادامه داد: در فصول مختلف سال روزانه 150 نفر گردشگر خارجی داریم، در ایام نوروز 150 هزار گردشگر داخلی و خارجی را در شهر ورزنه داشته‌ایم و اقدامات بسیار خوبی در امر شناخت جاذبه‌های گردشگری ورزنه انجام شده است.

شهردار ورزنه بیان داشت: با وجود اینکه 6 منزل بوم‌گردی داریم که مورد استقبال قرار می‌گیرد، به یک اقامتگاه ثابت و درخور نیاز داریم؛ همه گردشگران تنها نیم‌روز در ورزنه اقامت دارند و این کمی ناراحت‌کننده است و باید به سمتی حرکت کنیم که گردشگران اقامت بیشتری را در ورزنه داشته باشند.

سعید انصاری نیز در این نشست اظهار داشت: 10 روز است به این سمت رسیده‌ام و محسن مهر‌علیزاده نگاه ویژه‌ای به روستاها و ورزش دارد؛ برنامه‌ها ویژه‌ای برای ورزش‌های بومی و‌ محلی روستایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، دینی و ورزشی باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و بودجه‌ مورد نیاز را اختصاص خواهیم داد تا مسابقات این چنین بیشتر برگزار شود؛ باید بستر لازم برای گردشگری روستایی را فراهم کنیم و در همین زمینه به 10 شهرستان در استان سفر کرده‌‌ایم و برای فراهم شدن این بسترها با مسؤولان مربوطه انجام داده‌ایم زیرا نقش مسؤولان در این زمینه بسیار مؤثر خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان عنوان داشت: هر شهرستان پتانسیل خاصی در امر ورزش دارد و در نظر داریم ورزش‌های بومی و محلی که قهرمان‌پرور و بدون حاشیه است را گسترش دهیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.