سرویس: دسته‌بندی نشده 11:07 - پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397

مدیرکل امور اتباع خارجی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان

سلیمانی مدیرکل امور اتباع خارجی استان اصفهان گفت: انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان همزمان با هشت استان دیگر در کشور به مدت دو روز برگزار و در عراق روز شنبه 22 اردیبهشت برگزار می شود.

مهدی سلیمانی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به برگزاری انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان گفت: چهارمین دوره انتخابات پارلمانی عراق در کشور بعد از سقوط صدام، به مدت دو روز در روزهای پنجشنبه و جمعه (20 و 21 اردیبهشت) به مدت دو روز از ساعت 7 صبح الی 18 در اصفهان برگزار و در کشور عراق روز شنبه 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اتباع خارجی استان اصفهان افزود: دو هزار نفر از اتباع عراقی در استان اصفهان حضور داشته و با توجه به شور تبلیغاتی عراقی ها در محل سکونت اتباع برای شرکت در این انتخابات، حضور فعالی را برآورد می کنیم.

وی گفت: این انتخابات در 9 استان کشور و 14 حوزه انتخاباتی برگزار می شود و به دلیل نبود حوزه انتخاباتی در برخی استان های همجوار اصفهان، احتمالا اتباع عراقی برای رای دادن به اصفهان می آیند.

سلیمانی با اشاره به اهمیت این انتخابات تصریح کرد: انتخابات پارلمانی عراق از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا انتخاب وزرا و رئیس جمهور از دل نتایج این انتخابات حاصل می شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه فرایند برگزاری انتخابات در اختیار عراق است و اعضای حاضر در حوزه های انتخابی توسط سفارت عراق در تهران انتخاب شده اند.

مدیرکل امور اتباع خارجی استان اصفهان از اعلام نتایج این انتخابات بعد از برگزاری در کشور عراق خبر داد.

وی افزود: هماهنگی های لازم را با برخی سازمان ها و ادرات مانند شهرداری و آتش نشانی، مخابرات، اروژانس و نیروی انتظامی انجام داده ایم و محل برگزاری این انتخابات در اصفهان ورزشگاه 22 بهمن در زینبیه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.