سرویس: اخبار شهرستان 12:38 - سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

امروز با حضور مسئولان برگزار شد؛

آیین معارفه رئیس کلانتری 30 شهر محمدآباد+گزارش

آیین معارفه رئیس کلانتری 30 شهر محمدآباد ستوان دوم میثم رضوانی و تجلیل از زحمات سروان حسن براهیمی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، از محمدآباد جرقویه سفلی حسن یار دوستی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: مردم قدر دان امنیت هستند  و به سربازان نیروی انتظامی روحیه می دهد همانطوری که رهبر معظم گفتند:هرکسی از مردم جدا شد کارش به ثمر نمی رسد و خروجی ندارد

یار دوستی افزود: ما باید در کنار مردم باشیم هیچ امنیتی پایدار نمی ماند مگر اینکه در کنار مردم باشیم نقش امنیت بسیار مهم است اگه مردم در سهم خود ایفای نقش نکنند آسیب هایی به وجود می آیید، این همدلی و همزبانی که در این شهر وجود دارد و در نقاط دیگر است  به خاطر همکاری مردم است.

وی تأکید کرد: ما باید از مردم کمک بگیریم و با مردم همفکر باشیم و از مسئولین عزیز و در کنار امام جمعه  های محترم همفکری کنیمچه بسا  مردم مشکلات خود را به امام جمعه می گویند و رئیس کلانتری باید با امام جمعه هم فکری کند ومشکلات را مرتفع کند

فرماندهی نیروی انتظامی موفقیت سروان براهیمی در کنار مسئولین و مردم بودند برشمارد و گفت: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند امنیت مردم را کامل کند، نیروی انتظامی با اقداماتی که انجام می دهد و با دست در دست مردم  قرار دادن می تواند امنیت نسبی را برقرار می کند.

حسن براهیمی در ارائه گزارش گفت: در تاریخ 10 دیماه 93 انتصاب و بیش از سه سالمی گذرد که به عنوان رئیس کلانتری 30 محمدآباد به مردم خدمت می کنم.

وی ادامه داد:سال93 که به این حوزه کاری وارد شدم بحث بهسازی و بازسازی و مکنا اجرای طرح ناجا بود که سعی شد این طرح را به نحو احسن انجام شد که الان در مکان فیزیکی کلانتری شاهد این امر می باشید.

وی با اشاره به سرقت ها و دزدی های گفت: وجود سرقت خرد سیم برق ها ، احشام ، چاه کشاورزی و…در ابتدای تحویل این حوزه کاری بود ، اما با گذشت سه سال امنیت نسبی در این منطقه حکم فرماست و با توجه به اینکه بیشترین عشایر در شرق اصفهان در نصرآباد است و سرقت احشام زیاد بود الان به کمک خداوند متعال سرقت این مورد به صفر رسیده است. و همچنین اگر سرقتی صورت گرفته باشد سارقین خارج از این حوزه کاری بودند.

براهیمی در مورد اختلافات خانواگی افزود:راه اندازی واحد مشاوره در کلانتری باعث کاهش 50% از اختلافات خانوادگی شده است.

وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه های مختلف در زمینه مواد مخدر ، و برگزاری کلاس های مختلف آموزشی فروش مواد مخدر و صنعتی به صفر رسیده است که در هفته گذشته حدود نیم کیلو از هروئین کشف کردند.

وی افزود: نوسازی ناوگان کلانتری از ویژه کارهایی بود که در این مدت انجام شده است.

از کارهای فرهنگی که کلانتری 30 محمدآباد انجام دادند: پنج شنبه ها هر هفته در حوزه کلانتری مراسم زیارت عاشورا برگزار می شود و سه رو مراسم عزاداری در 28 صفر برگزار کردند و از کارکنان و خانواده نیروی ناجا تقدیر و تشکر کردند

در پایان تمام از زحمات سروان حسن براهیمی تقدیر و تشکر شد و آقای ستوان دوم میثم رضوانی به عنوان رئیس کلانتری 30 منصوب شدند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.