سرویس: اجتماعی 15:36 - سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

در مراسم معارفه فرمانده کلانتری شهر حسن آباد:

نیروی انتظامی در کنار دیگر ارگان ها، با چشمی باز برای ایجاد امنیت نقش ایفا می کند

سرهنگ یاردوستی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در کنار بسیج با چشمی باز در ایجاد امنیت نقش اساسی داشته و ما نباید مدیون شهدایی شویم که برای ایجاد امنیت و آرامش امروزی خون خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، صبح امروز مراسم تکریم و معرفه فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان، بخشدار جرقویه علیا و مسئولین بخش در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

سرهنگ حسن یاردوستی با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور اظهار کرد: امنیت در کشور یک مقوله بسیار مهمی است که بر عهده نیروهای انتطامی گذاشته شده و نیروهای انتظامی نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه جهت ایجاد آرامش و امنیت در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان با بیان برنامه های این نیرو افزود: نیروی انتظامی در دو بخش نرم افزار و سخت افزار در جهت ایجاد نظم و امنیت در کشور تلاش و دیدگاه این نیرو این است که در کنار مردم و برای مردم  انجام وظیفه کند.

وی یکی از دیدگاه ها را دیدگاه کد خدا منشی و مشاوره ای عنوان کرد و گفت: امروز 80 درصد شکایات مردم که به نیروی انتظامی ارجاع می شود با این دیدگاه قبل از رسیدن به دادسرا حل و فصل شده و فرماندهان کلانتری و پاسگاه ها باید در توسعه و توجه به این دیدگاه توجه کافی داشته باشند.

سرهنگ یار دوستی در ادامه با اشاره به موضوع ایجاد امنیت خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت در کشور و شهرها و روستاها فقط با تلاش نیروی انتظامی میسر نمی شود و برای انجام این امر تعامل و همکاری نهادها و ارگانها را می طلبد و در این میان نقش مردم بسیار اساسی و مهم است و اگر در شهر یا روستایی همکاری و تعامل بین مردم و نیروی انتظامی قوی باشد اسیب ها و مشکلات کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری نزدیک نیروی انتظامی با بسیج تاکید کرد: نیروی انتظامی در کنار بسیج شب و روز با چشمی باز در ایجاد امنیت نقش اساسی داشته و ما نباید مدیون شهدایی شویم که برای ایجاد امنیت و آرامش امروزی خون خود را فدا کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: به منظور ایجاد امنیت پایدار در مناطق مردم باید به آموزش ها و هشدار های پلیس توجه کنند و در محل خود نسبت به موضوعات گوناگون بی تفاوت نباشند و اگر موضوعی در محله ی خود داشتند سریعا به فرماندهی کلانتری گزارش دهند.

وی گفت: وظیفه فرمانده کلانتری ایجاد بهتر نظم و امنیت است که این افراد باید به مردم گزارش دهند و از انها گزارش بگیرند و در میان مردم حضور داشته باشند.

در ادامه سروان یوسفی فرمانده سابق کلانتری شهر حسن آباد نیز در سخنانی از حضور مسئولین تقدیر و تشکر کرد و در مورد عملکرد خود گزارشی ارائه کرد و در ادامه طی حکمی ازتلاشها و زحمات وی نیز تجلیل بعمل امد. .

در ادامه حکم سروان حسن براهیمی  فرمانده جدید کلانتری شهر حسن آباد قرائت شد و وی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکرحضار گفت: امیدوارم که با توکل بر خدا و همکاری و تعامل با ارگانها بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.