اصفهان شرق

جاده های روستایی بخش مرکزی اصفهان اصلاح می شوند/ ارائه تسهیلات اشتغال زایی به کشاورزان شرق اصفهان

کدخبر: 167228
1397/02/18 در ساعت 00:30

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی بخش مرکزی اصفهان، با اشاره به برخی مشکلات موجود در این روستاها، اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در جاده های مواصلاتی این بخش، درصدد هستیم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و دیگر دستگاه های ذی مدخل، اقدامات مقتضی پیرامون اصلاح این جاده ها صورت پذیرد که خوشبختانه تاکنون گام های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.

فرماندار اصفهان افزود: مسائل بهداشتی موجود در بخش از دیگر مواردی است که توسط مرکز بهداشت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه به دلیل کاهش نزولات آسمانی با بحران کم آبی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی روستاهای شهرستان با افت شدید و مشکل کم آبی مواجه شده ایم که استاندار محترم و دیگر مسئولان اقدامات و پیگیری های خوبی را در این رابطه انجام داده اند که انشاء ا… در آینده شاهد رفع مشکلات موجود خواهیم بود.

رضوانی تاکید کرد: مردم باید همکاری لازم را انجام دهند تا بتوانیم بحران کم آبی را به نحو احسنت مدیریت کنیم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده کشور ما موضوع کم آبی را دستاویزی برای تحریک مردم بالاخص جوانان قرار داده اند و برنامه ریزی هایی در این راستا دارند که مردم ما باید با هوشیاری و بصیرت، توطئه های شوم آنان را برملا سازند.

وی با بیان اینکه اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است، گفت: علی رغم برخی مشکلات موجود، ما باید در جهت تحقق آرمان های شهدا و امام شهیدان (ره) و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

رضوانی با اشاره به اختصاص تسهیلاتی به شرق اصفهان، عنوان کرد: اقدامات و بررسی های لازم در جهت اشتغال کشاورزان شرق اصفهان انجام شده که امیدواریم شاهد نتایج مثبت این اقدامات در آینده نزدیک باشیم.

وی به اهمیت و نقش شوراهای اسلامی، اشاره و خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات موجود، اقدامات شوراها و برخی دستگاه های ذی مدخل شایسته تقدیر است و دستگاه های ذی مدخل باید با همکاری بخشداران، شورای بخش ها، شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در جهت بهسازی روستاها گام های مؤثری بردارند.