سرویس: تولیدی 01:11 - دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

برخی در داخل کشور عقربه خودشان را روی قطب آمریکا تنظیم کرده اند!/ لزوم توجه مسئولان به مبانی اقتصاد مقاومتی نه تصمیم ترامپ در برجام

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: انقلاب و تشکیل نظام اسلامی برای این بود که امروز در کشور یک روز منتظر تحقق برجام و دیگر روز تصمیم ترامپ نباشیم.

دکتر حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه نباید منتظر باشیم که دشمن چه تصمیمی برای خودش خواهد گرفت، اظهار کرد: گره زدن مسائل کشور به غرب، تفکر غلط است زیرا سرنوشت کشور به دست خودمان رقم خورده و خواهد خورد و از تصمیماتی که شخص رئیس جمهور آمریکا می گیرد، هراسی نداریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: انقلاب و نظام اسلامی برای این تشکیل شد که امروز با تکیه بر توان داخلی حرکت کنیم و قطعا همه هزینه هایی که طی 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران داده ایم، برای تثبیت استقلال در کشور است.

وی ادامه داد: برای ما پذیرفته شده نیست که دشمن از آن طرف دنیا برای ما قانون تعیین کرده و هر روز مسائل کشور را به بازی بگیرد و عده ای در داخل کشور بخواهند عقربه خودشان را روی قطب آمریکا تنظیم کنند.

فولادگر با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مبانی اقتصاد داخلی تقویت شود، گفت: باید دیدگاه خود را به درون و تقویت مبانی اقتصادی بالا ببریم و البته اقتصاد درون نگر و برون نگر باشد تا بدون هراس از دشمن بتوانیم با دنیا تعاملی به نفع کشور داشته باشیم.

وی با تاسف از اینکه برخی در داخل هر روز مساله ای را برای پیشبرد اهداف خود مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: اینکه هر روز کشور را بر سر مساله ای معطل کنیم، درست نیست و این در حالی است که برخی مسئولان یک روز مساله اصل برجام، یک روز پسابرجام و امروز تصمیم ترامپ در هفته آینده را مطرح کرده و التهاب کاذبی را در بین مردم پدید می آوریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: همه مردم و مسئولان در هر جایگاه باید به مبانی اقتصادی و تقویت آن، بهبود فضای کسب و کار و رشد و توسعه کشور توجه کنند تا بتوان گامی استوار را برداشته و کشور را به سوی پیشرفت و صحنه های بین الملی حرکت داد.

وی تصریح کرد: به اقتصاد داخلی باید توجه کرد و اگر حتی مسئولان در برجام قوی تر عمل کرده بودند، قطع به یقین امتیاز بیشتری را دریافت و اقتصاد قوی تر و تهدیدات کم تر بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.