سرویس: تولیدی 12:24 - سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

انتصاب مدیرعامل توانمند برای سکان داری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان امری ضروریست/ تخصص و تعهد، رمز قهرمانی ورزش اصفهان بر قلّه قهرمانی

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: همه موفقیت های کسب شده توسط تیم سپاهان به عنوان بخشی از افتخارات این تیم همواره مد نظر طرفداران و هواداران بوده و خواسته آنها سپاهان پرصلابت، مدعی و همیشه قهرمان است که الحق و انصاف کمترین انتظار است.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اتمام لیگ برتر فوتبال کشور و جاماندن تیم پرآوازه فوتبال اصفهان از عنوان قهرمانی اظهار کرد: با توجه به اتمام لیگ برتر فوتبال کشور و کسب رتبه ناامید کننده چهاردهم تیم محبوب و پرآوازه فولاد مبارکه سپاهان، نکاتی را به منظور آگاهی مردم عزیز و با فرهنگ اصفهان و بویژه طرفداران پرشور سپاهان و توجه و اقدام ویژه مدیران اعلام می دارم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاهان به عنوان تنها نماینده باشگاهی کشور در جام باشگاههای جهان موفقیت های زیادی را عاید استان اصفهان کرد، افزود: تیم سپاهان تنها نماینده باشگاهی کشورمان بوده که موفق به حضور در جام معتبر باشگاه های فوتبال جهان شده و همچنین یکی از تیم های پرافتخارایران است که موفق به کسب مقام نائب قهرمانی لیگ آسیا گردیده و سابقه قهرمانی چندین دوره در لیگ برتر و جام حذفی کشور را بطور همزمان دارد و می طلبد در زمینه پیشرفت این تیم تفکر جدی داشت.

وی گفت: همه موفقیت های کسب شده توسط باشگاه سپاهان در رشته های مختلف ورزشی از جمله ۵بار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال به عنوان بخشی از افتخارات این باشگاه همواره مد نظر طرفداران و هواداران بوده و خواسته آنها سپاهان پرصلابت، مدعی و همیشه قهرمان است که الحق و انصاف کمترین انتظار است.

فولادگر با تاکید بر اینکه لازمه حرکت قوی تیم های ورزشی داشتن مدیرعامل تا کادری باتجربه و متعهد است، عنوان کرد: از مدیران مربوطه انتظار است که در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن بررسی دقیق و اتخاذ تصمیم صحیح فردی لایق، توانا، متعهد، متخصص و دلسوز و آگاه را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب و سکان مدیریت باشگاه را به فردی با مشخصات فوق بسپارند و پس از آن تمام شرایط لازم رادر خصوص موفقیت در رشته های مختلف ورزشی مهیا نمایند.

وی خاطرنشان کرد: خواسته ما رضایت هواداران، دوستداران و مردم شریف اصفهان در قبال سپاهان طلایی پوش است تا شعار ما «سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم» همواره طنین انداز باشد.

نماینده ورزش دوست مردم اصفهان در مجلس، بیان کرد: ضمن تبریک مجدد نائب قهرمانی ذوب آهن در لیگ برتر، آرزومند موفقیت این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه آسیا هستم و امیدواریم در فصل آینده شاهد درخشش و قهرمانی سپاهان و افتخارآفرینی ذوب آهن باشیم.

وی با اشاره به اینکه تخصص و تعهد رمز قهرمانی در تمام رشته های ورزشی استان اصفهان است، تاکید کرد: نام ورزش اصفهان همواره باید با بهترین روش های تخصصی در کشور بدرخشد تا شاهد رشد روز افزون دلاورمردان ورزشی و حضور تیم های ورزشی بر سکوی افتخار کشور و جهان باشیم.

دکتر فولادگر حرکت در راستای ارتقا سطح ورزش استان و شهرستان اصفهان در تمام معیارهای مربوط از جمله سرانه ورزشی ، حمایت از ورزش همگانی ،حمایت از قهرمانان استانی و ملی و… را از مسئولین مربوطه خواستار شد .

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.