سرویس: غیر تولیدی 11:55 - جمعه 14 اردیبهشت 1397

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

سکوت مدعیان در مقابل شلیک پلیس فرانسه به خبرنگار ایرانی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی افراد که قبله آمالشان غرب است، کوچک‌ترین اقدام نیروی انتظامی در مقابله با بی‌قانونی را زیر سؤال می‌برند اما با این که ساعت‌ها از شلیک به خبرنگار ایرانی در فرانسه می‌گذرد هیچکدام موضع‌گیری نکردند.

به گزارش اصفهان شرق، رضاعلی نوروزی با اشاره به شلیک پلیس فرانسه به خبرنگار صداوسیما اظهار کرد: حقوق بشر غربی در راستای منافع دولت‌هاست، هر جا مخالفان به میدان بیایند با قاطعیت برخورد می‌کند.

وی افزود: این که در کشورهای مختلف با متخلفان برخورد کنند امری بدیهی و مورد تأیید است اما این که ایران را به دلیل همین اقدامات قانونی متهم کنند و یا شلیک به یک خبرنگار که وظیفه‌اش را انجام می‌دهد، قابل قبول نیست.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دردناک این است که برخی افراد که قبله آمالشان غرب است، کوچک‌ترین اقدام نیروی انتظامی در مقابله با بی‌قانونی را زیر سؤال می‌برند و هیاهو می‌کنند که حقوق بشر و آزادی وجود ندارد.

نوروزی اضافه کرد: این افراد در مقابل اتفاقاتی از این دست سکوت می‌کنند؛ با این که ساعت‌ها از این اتفاق می‌گذرد هنوز هیچ‌کدام از پیروان آن‌ها موضع‌گیری نکردند.

وی با اشاره به آیات قران کریم، عنوان کرد: خداوند خطاب به مسلمانان می‌گوید شما هر کاری انجام دهید یهود و نصارا شما را نقد می‌کنند و نمی‌توانید آن‌ها را راضی کنید مگر این که به آیین آن‌ها درآیید.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: همین موضوع را در خصوص انرژی هسته‌ای هم شاهد هستیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی با بیشترین کلاهک هسته‌ای مدعی ایران هستند که انرژی هسته‌ای‌اش صلح‌آمیز نیست، این‌ها صلاحیت ندارند که بخواهند در این زمینه صحبت کنند.

نوروزی در پایان تأکید کرد: خط‌کشی ناروای حقوق بشری که مدعیان دموکراسی می‌کشند را می‌دانیم و تکلیفشان روشن است اما دنباله‌روی عده‌ای در داخل که مروج تفکر غربی‌ها هستند ناراحت کننده است.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.