سرویس: اخبار شهرستان 18:00 - پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع):

رویکرد عقیدتی سیاسی سپاه، ارتقاء بینش و بصیرت پایوران و بسیجیان است

سرهنگ دوم پاسدار سعید تایید، گفت: سالم سازی بینش هاو نوع نگرش صحیح در بین پایوران و بسیجیان شرق اصفهان از رویکردهای عقیدتی سیاسی نواحی سپاه است.

به گزارش اصفهان شرق، مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه امام علی(ع) اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی، فرصت خوبی برای شناخت استاد شهید مطهری است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

سرهنگ دوم پاسدار سعید تایید افزود: در هفته عقیدتی سیاسی برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم که از آن جمله، نشست های حوزه ای و ناحیه، دعوت از پایوران و مربیان سیاسی عقیدتی سطح ناحیه مقاومت و دعوت از سردار محمدی در جلسه روز 15 اردیبهشت ماه با موضوع بصیرتی سیاسی است.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام، منویات امام و فرمایشات مقام معظم رهبری و در راه شهدای عزیزمان برداریم.

سرهنگ دوم پاسدار تایید با اشاره به رویکرد عقیدتی سیاسی تاکید کرد: رویکرد این قسمت در سپاه، ارتقاء بینش و بصیرت اعتقادی و سیاسی پایوران و بسیجیان است تا به صورت ریشه ای بتوان تاثیر گذاری خوبی را شاهد باشیم.

وی از برنامه های دیگر این قسمت برای سربازان خبر داد و تصریح کرد: برنامه هایی نظیر تفسیر آیات موضوعی و طرح تجوید قرآن در بین سربازان توسط این بخش در سپاه اجرا می شود.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.