سرویس: اجتماعی » حوادث 16:53 - جمعه 22 فروردین 1393

جایزه ۸۰۰میلیونی سایت اینترنتی فروش کالا دروغ از آب درآمد!

گرداننده یک سایت اینترنتی که برای تبلیغ و فروش کالای خود به دروغ اقدام به فریب افکار عمومی کرده و وعده قرعه کشی زمینی به ارزش 800 میلیون تومان در یکی از شبکه های سیما را داده بود توسط پلیس فتای اصفهان دستگیر شد.

به گزارش اصفهان شرق: رئیس پلیس فتا استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: کارشناسان این پلیس ، در پی رصد سایت‌ها و وبلاگ‌ها در فضای مجازی به سایتی برخورد کردند که برای فروش کالای خود ، زمینی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان را به عنوان جایزه تعیین کرده و عنوان کرده بود که قرعه کشی این جایزه از یکی از شبکه‌های سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات تخصصی مشخص شد که گرداننده با وعده دروغین اقدام به فریب افکار عمومی کرده و به این طریق اقدام به فروش کالای خود می کند که بلافاصله با شناسایی هویت اصلی این فرد ماموران در عملیاتی ویژه با هماهنگی مقام قضایی وی را به اتهام انجام اعمال متقلبانه و فریبکارانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم پس از دستگیری هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله های دیجیتال پلیس فتا روبرو شد به ناچار لب به اعتراف گشوده و عنوان داشت برای فروش کالای خود با الگو برداری از فروش کالاهای معروفی که قرعه کشی جوایز آنها از شبکه های سیما پخش می شود اقدام به راه اندازی یک سایت اینترنتی و داده وعده دروغین کردم.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه هنوز مشخص نیست چه تعدادی از این سایت خریداری کرده اند عنوان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند و اگر چنانچه افرادی از متهم شکایت دارند می توانند به پلیس فتای استان مراجعه کنند.

این مقام انتظامی با هشدار به سوء استفاده کنندگان از فضای مجازی گفت: این گونه فعالیت ها مصداق بارز اعمال متقلبانه و فریب افکار عمومی است و در صورت مشاهده این گونه فعالیت ها پلیس فتا با این افراد برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.