سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 15:00 - جمعه 22 فروردین 1393

امام جمعه ورزنه:

مصوبات سفر وزیر نیرو به اصفهان نتیجه صبر کشاورزان بود

امام جمعه ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: نتیجه صبر و درایت مردم، پیگیری و همت مسئولان خصوصا استاندار، بهترین دستاوردها را برای کشاورزان در جلسه با وزیر نیرو به ارمغان آورد.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه با اشاره به آیه 200 سوره مبارکه آل عمران اظهار کرد: صبر عامل بسیار مهمی در خصوص پیشبرد اهداف است و کسانی که صبر را پیشه خود قرار می‌دهند و خدا را شکرگزار هستند خداوند مقام فلاح و رستگاری به آنان ارزانی می‌کند.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز ضمن توصیه به تقوا و پرهیزکاری به بحث هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای مرحله دوم این قانون جراحی دقیق اقتصاد کشور و پیگیر رونق تولید و رسیدگی به امور اقشار آسیب‌پذیر و نیز سلامت جامعه است.

صادق‌زاده به جلسه وزیر نیرو و معاونین و معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار اصفهان و مسئولین استان و نمایندگان کشاورزان اشاره و بیان کرد: دستاوردهای این جلسه «بیان مصوبات شورای عالی آب به 2 صورت بلند مدت و کوتاه مدت است» و «تصویب آب آورد رودخانه و تونل اول ویژه حق آبه داران»، «پرداخت خسارت خشکسالی از 5 میلیون ریال به 30 میلیون ریال به کشاورزان» و «جاری سازی آب مفید جهت کشت پاییزه» بود، نتیجه صبر و درایت مردم، پیگیری و همت مسئولان به خصوص استاندار محترم ماست که از هر جهت به نفع مردم و کشاورزان حوزه زاینده رود است.

صادق‌زاده با تقدیر و تشکر از پیگیری‌ها و زحمات وزیر نیرو، استاندار محترم اصفهان و فرماندار و مدیران استانی خصوصاً کشاورزی اظهار کرد: دستاوردهای مهم به عمل آمده ویژه کشاورزان حوزه زاینده‌رود است که این مصوبات یک اتفاق تاریخی و مهم برای مردم منطقه و به ویژه حوزه آب‌ریز زاینده‌رود است.

امام جمعه ورزنه در پایان خطبه‌ها گفت: از همه کشاورزان و مردم منطقه حوزه زاینده‌رود به جهت صبر و تحملی که نموده و می‌نمایند تشکر می‌کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.