سرویس: غیر تولیدی 17:11 - سه شنبه 11 اردیبهشت 1397

فرماندهی انتظامی استان اصفهان

مأموریت پلیس همه‌اش امر به معروف و نهی از منکر است

فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموریت نیروی انتظامی همه‌اش امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مهدی معصوم بیگی شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان منطقه حصه اظهار کرد: هر زمان که مساجد رونق داشته باشد مشکلات جامعه کمتر بوده، هرچه صفوف مؤمنین فشرده‌تر باشد آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان این که اینقدر ظرفیت در مساجد وجود دارد که می‌تواند همه آسیب‌های جامعه را حل کند، افزود: در صدر اسلام تصمیمات مهم و اساسی در مساجد گرفته می‌شد، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم از همین مساجد شروع شد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: طرح مسجد، قرارگاه مهر و امید با همکاری ارگان‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی در این مسجد با محوریت امر به معروف و نهی از منکر با توفیقاتی اجرا شده است.

وی عنوان کرد: به مردم منطقه حصه بابت اجرای این طرح تبریک می‌گویم، امیدوارم این طرح از همین جا کلید بخورد و در کل کشور ساعی و جاری شود؛ سردار اشتری زمانی که در این جریان این طرح قرار گرفت بر همراهی نیروی انتظامی با این طرح تاکید دارد.

معصوم بیگی یادآور شد: مأموریت نیروی انتظامی همه‌اش امر به معروف و نهی از منکر است و به گفته رهبر انقلاب مهم‌ترین وظیفه پلیس حفظ ارزش‌هاست؛ امر به معروف و نهی از منکر هیچ زمانی ساقط نمی‌شود، جامعه‌ای که این فریضه در آن جاری باشد بالنده و بانشاط است.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: اگر منتظر ظهور ولیعصر هستیم باید سرباز فرمانده کل قوا باشیم، پیش نیاز ظهور اثبات بصیرتمان در پیروی از رهبر انقلاب است.

جواد استکی رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر نیز در پایان این جلسه عنوان کرد: یکی از اهداف این طرح این است که امید به آینده در جامعه ایجاد می‌کند چرا که ما همه امیدوار به تشکیل حکومت مهدوی و به زیر کشیدن مستکبران جهانی هستیم.

استکی اضافه کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اگر دشمن تهدیداتش را بیشتر می‌کند به دلیل ترس از مردم است، اگر نمی‌ترسیدند چندین بار تاکنون حمله کرده بودند، امروز هم تاکید کردند که اینجا منطقه ماست و در غرب آسیا جایی برای آمریکایی‌ها نیست.

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با اجرای طرحی با عنوان مساجد قرارگاه مهر و امید با محوریت مسجد محله، محله بدون فقر، اعتیاد، طلاق و ترویج ازدواج در 30 مسجد اصفهان، شامگاه دوشنبه در مراسمی حکم مسؤولیت قرارگاه مساجد را به حجت‌الاسلام روح اله صفی امام جماعت مسجد صاحب الزمان، اهدا کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.