سرویس: اخبار شهرستان 13:13 - دوشنبه 10 اردیبهشت 1397

نماینده مردم اصفهان در افتتاح پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی تودشک:

لزوم مشارکت مردمی در سهام شهرک های صنعتی شرق اصفهان

کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: باید موانع در گسترش شهرک های صنعتی را از بین برد و در مجلس برای کمک به شهرهای کوچک کمک‌های در نظر گرفته شده است.

به گزارش اصفهان شرق، حسن کامران پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه گاز رسانی و روشنایی داخل شهرک صنعتی تودشک با تبریک ایام پیش‌رو، اظهار کرد: امیدوارم دولت کمتر در کار شورا‌ها و شهرداری‌ها دخالت کند.

وی با اشاره به اهمیت شغل، افزود: باید موانع در گسترش شهرک های صنعتی را از بین برد و در مجلس برای کمک به شهرهای کوچک کمک‌های در نظر گرفته شده و اگر بتوانید مردم را در سهام این صنایع سهیم کنید موفقیت بیشتری پیش‌رو این شهرک صنعتی خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شوارای اسلامی با اشاره به محرومیت منطقه، افزود: نقش پیمان‌کار در پروژه‌ها مهم است و پیمان‌ کارها باید تمام تلاش خود را برای تسریع و کیفیت انجام پروژه به کار ببندند.

محمد جواد بگی با اشاره به پیگری‌های کامران نماینده مجلس، اظهار کرد: سال گذشته یزدانی معاون وزیر صنعت گاز رسانی به شهرک صنعتی را مصوب کردند و با پیگیری‌های کامران امروز شاهد کلنگ زنی ان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی است اصفهان افزود: مراسم و افتتاح گاز رسانی و روشنایی شهرک صنعتی تودشک و گاز رسانی به شهرک صنعتی شهر اژیه در این حضور کلنگ‌زنی می‌شود.

پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی تودشک به طول مسیر لوله کشی ۵ کیلومتر با اعتبار اختصاص یافته ۵۵۰ میلیون تومان و در مدت ۶ماه به بهره برداری خواهد رسید. در حاشیه این حضور محمد جواد بگی قول روشنایی معابر این شهرک را تا چندماه آینده دادند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.