اصفهان شرق

لزوم برخورد قاطع با هتاکان به ساحت ائمه اطهار(ع)/ پیشرفت توان دفاعی و موشکی بدون مذاکره با غرب حاصل شد

کدخبر: 166443
1397/02/07 در ساعت 13:40

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: حضرت علی اکبر علیه السلام به عنوان بهترین الگو برای جوانان در تمامی موارد قرار دارد و باید خانواده ها با تاسی از رفتار و منش اهل بیت(ع) در این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه شهر اژیه افزود: پرهیزکاری در دوران جوانی و در اوج قدرت و شهوت مهمترین ویژگی انسان های باتقوا است و در این خصوص بهترین حالت برای شناخت حضرت علی اکبر(ع) گفتگوی ایشان با پدر بزرگوارشان حضرت اباعبدالله و اشتیاق ایشان به شهادت است به گونه ای که اولین شهید از بنی هاشم حضرت علی اکبر(ع) بود.

وی گفت: نتیجه اجرای تقوای الهی، رشادت، شجاعت و شهادت در راه خدا است و باید در زندگی به سمت تقوا حرکت کنیم.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و با تبریک این روز خجسته بیان کرد: متولیان برگزاری جشن های نیمه شعبان سعی کنند تا به نحوی به اجرای مراسم دست زنند که محتوای برنامه ها در شان مقام و منزلت امام زمان(عج) باشد و برخی از نذورات را می توان بین فقرا و نیازمندان تقسیم کرد.

وی با اشاره به برپایی اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در ایران وبه میزبانی نیروی دریایی ارتش، تاکید کرد: برپایی امنیت در تمامی عرصه های هوا، دریا، مرزها و شهرها و فراتر از مرزها، مهمترین نکته برای کشور عزیزمان است و در برپایی امنیت و پیشبرد توان دفاعی و موشکی با هیچ شخصی کوچترین مذاکره ای نداشته و نخواهیم داشت.

امام جمعه شهر اژیه به مساله امنیت در کشور اشاره و تصریح کرد: امنیت در کشور مرهون سربازان گمنام امام زمان(عج) در تمامی عرصه هاست و ضمن تقدیر و تشکر از تمامی جانبرکفان عرصه امنیت در داخل کشور، عملیات انتهاری و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم بی دفاع را در افغانستان محکوم نموده و حملات وحشیانه مزدوران عربستان را به مردم مظلوم و بی دفاع یمن محکوم می کنیم.

وی گفت: مطمئنا پیشبرد توان دفاعی ایران باعث ایجاد قدرت دفاعی در جهان اسلام است و بر اثر قدرتمند شدن جهان اسلام امنیت رژیم جعلی و غاصب صهیونیست به هم خواهد خورد زیرا دیگر نمی تواند درجهان اسلام اقدام به تجاوز و زورگویی و غصب سرزمین محرومین و کشتارهای بیرحمانه مسلمانان را انجام دهد.

حجت الاسلام حجتی فرد ضمن محکوم کردن هر گونه توهین به ساحت ائمه اطهار خاطرنشان کرد: در سایه امنیت حاصل از جانفشانی های سربازان گمنام و مظلوم حضرت مهدی(عج)، هتاکی و توهین و جسارت به ائمه اطهار کاری بسیار رنج آور و تاسف بار است و ضمن محکوم کردن هر نوع توهین و جسارت به ائمه اطهار و پیامبر اسلام خواستار برخورد قاطع بااین اشخاص هستیم.

وی با اشاره به نکات مدیریت صحیح افزود: استفاده کردن از ظرفیت های داخلی کشور به ویژه جوان های تحصیلکرده و متعهد، مدیریت در منابع کشور اعم از مدیریت در عرصه توزیع آب و انرژی های فسیلی و جایگزین کردن انرژی های جدید و برخورد قاطع و محکم با اخلالگران در عرصه های اقتصادی از جمله نکات در مدیریت صحیح است.

انتهای پیام/