اصفهان شرق

برگزاری دومین یادواره شهدای روحانی شرق اصفهان با محوریت شهر هرند+تصاویر

کدخبر: 166367
1397/02/05 در ساعت 22:24

حجت الاسلام حسن عسگری در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه مسئولان موظف به شناساندن ایثارگری شهدا در هر قشر به نسل جوان هستند، اظهار کرد: به منظور آشنایی اقشار مختلف جامعه با جان فشانی روحانیون در صحنه های مبارزه حق علیه باطل و نشان دادن جایگاه روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی، این یادواره باعنوان دومین یادواره شهداء طلبه و روحانی در شرق اصفهان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه شهر هرند افزود: هدف ما از برگزاری این یادواره آشناسازی جوانان سطح منطقه با شهداء روحانی و اهداف و وصییت های ایشان و ایجاد روحیه ایثارگری و اطاعت از ولی فقیه زمان است و سعی شده محتوای خوبی را به اجرا بگذاریم.

وی با بیان اینکه تلاش شد، بانک اطلاعاتی قوی در خصوص زندگی نامه شهدای روحانی تدوین شود، گفت: با توجه به اینکه این برنامه دومین تجربه برگزاری یادواره شهداء طلبه و روحانی شرق اصفهان از طرف حوزه علمیه امام هادی (ع) هرند است از حدود هفت ماه گذشته تا الان مسئولان برگزاری یادواره جهت تکمیل اطلاعات سال گذشته، ارتباطاتی با مراکز مختلف حوزوی در سطح استان و مراکز مربوط به شهداء طلبه از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، حوزه های مقاومت شرق، اصفهان بنیاد شهید ایثار گران استان اصفهان و بنیاد شهید شهر کوهپایه و ائمه جمعه و جماعات از مردم متدین شرق اصفهان حاصل شد لذا در یادواره امسال اطلاعات دقیق تر به دست آوردیم.

حجت الاسلام عسگری تاکید کرد: تاثیر یک برنامه در جامعه وقتی ظهور پیدا می کند که اقشار مختلف نسبته به تکرار آن برنامه اضهار علاقه کنند، لذا با توجه به درخواست های مردم شهید پرور شرق اصفهان به ویژه خانواده ی شهداء و طلاب حوزه علمیه ی امام هادی (ع) هرند می توان برداشت کرد که اولین تجربه ما در سال گذشته اثار خوبی افکار و روحیات مردم داشته است.

وی خاطرنشان کرد: انشالله در این دوره و دوره های آتی با عنایت حضرات معصومین و شهداء بتوانیم هرچه بیشتر به هدف خود یعنی بیداری اسلامی و ترویج روحیه ایثار گری در جوانان برسیم.

در پایان لازم است از زحمات تمامی دستندرکاران برگزاری این یادواره به ویژه معاونت فرهنگی حوزه علمیه ی امام هادی (علیه اسلام )هرندوطلاب گرامی تقدیر و تشکر نماییم چرا که از حدوده هفت ماه پیش تاالان خالصانه برای زنداه کردن یاده شهداء تلاش کرده اند.

انتهای پیام/