سرویس: اقتصادی 13:54 - چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج):

برپایی بیش از ۳۰۰ نشست بررسی راهکارهای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی/ دعوت از تولیدکنندگان داخلی برای شرکت در نمایشگاه های بسیج سازندگی

رضاپور مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: برای تحقق شعار سال باید زمینه لازم برای تولید و استفاده از کالای ایرانی در کشور فراهم شود و در این رابطه فعالیت های اقتصاد مقاومتی به سمت تولیدات داخلی حرکت کند.

سرهنگ پاسدار احسان رضاپور در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه در بخش حمایت از کالای ایرانی تا کنون فعالیت های زیادی انجام شده است، اظهار کرد: بیش از 300 نشست در سنوات گذشته در رابطه با حمایت از کالای ایرانی و فرهنگ سازی در گرایش مردم به این بخش داشته ایم و در این رابطه بسیج ظرفیت و پتانسیل های خوبی را دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: برای تحقق شعار سال باید زمینه لازم برای تولید و استفاده از کالای ایرانی در کشور فراهم شود و در این رابطه فعالیت های اقتصاد مقاومتی به سمت تولیدات داخلی حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه در سطح فروشگاه های سپاه سعی در توزیع تولیدات اقتصاد مقاومتی داریم، گفت: تلاش خواهیم کرد که در زمینه حمایت از کالای ایرانی و تولیدات اقتصاد مقاومتی، به سمتی حرکت کنیم که کالاهای عرضه ای به مصرف کنندگان در سطح فروشگاه های تحت پوشش سپاه به طور کامل از تولیدات اقتصاد مقاومتی و داخلی باشد و هر ارگانی می تواند در این خصوص وارد عمل شود.

رضاپور با بیان اینکه همه باید در خصوص حمایت از اقتصاد همکاری لازم را داشته باشند، تاکید کرد: یک دست صدا ندارد و قطعا بسیج سازندگی به تنهایی نخواهد توانست، تحول اقتصادی بر مبنای اقتصاد مقاومتی را در کشور تحقق بخشد و در این رابطه تمام مسئولان و دستگاه های دولتی با همراهی آحاد مردم و خرد جمعی باید به میدان عمل وارد شده و بر جنگ اقتصادی که دشمن صحنه گردان آن است، پیروز شویم.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان باید با بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود، اطمینان کافی به مصرف کنندگان در رابطه با خرید کالای داخلی بدهند زیرا امروز دشمنان، هم قسم برای ایجاد فشار اقتصادی بر کشور هستند تا موج نارضایتی عمومی را بر مردم تحمیل کنند و در این زمینه تولیدکننده و مردم هر یک در جایگاه خود نقش قابل توجهی را باید ایفا کنند و با حمایت از تولید داخلی و عدم خرید کالای خارجی، سیلی محکمی بر تصمیم شوم دشمان بزنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) با بازگو کردن رسالت سازمان بسیج سازندگی، اظهار کرد: رسالت ما حمایت از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلیست و از کسانی که در زمینه تولید داخلی و کالای باکیفیت فعال هستند دعوت می شود تا در برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، کالای خود را عرضه و فعالیت خود را نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.