اصفهان شرق

نشاط اجتماعی را به جوانان شرق اصفهان هدیه دهیم/ هرند میزبان برنامه موج جوانی

کدخبر: 166296
1397/02/04 در ساعت 21:41

حمید شهبازی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اجرای برنامه موج جوانی در شهر هرند اظهار کرد: به منظور شناساندن ظرفیت و پتانسیل موجود در شهر هرند به اقصی نقاط کشور، آخر هفته میزبان برنامه رادیویی رادیو جوان با حضور جوانان و مردم شهر هرند هستیم.

شهردار شهر هرند افزود: جوانان شرق اصفهان از کارآمدی بالایی برخوردار هستند و مسئولان باید در این خصوص برنامه های کیفی و محتوایی خوبی را به اجرا بگذارند.

وی با توجه به ایجاد مشکلاتی به تبع خشکسالی در شرق اصفهان، گفت: همه ما باید ابزارهای لازم برای ایجاد انگیزه در جوان شرق اصفهانی را فراهم آوریم و در این خصوص نگذاریم که مشکلات، یاس را در جوان نهادینه کند.

شهبازی با بیان اینکه شادی و نشاط سالم یکی از عوامل ایجاد انگیزه خواهد بود، تصریح کرد: اکثر جوانان معیشتشان وابسته به آب است ولی می طلبد متولیان امر فرهنگی، سیاستی داشته باشند که مردم را از شرایط سخت جدا کرده و روحیه کار و فعالیت را به جوانان هدیه دهند.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم خشکسالی و مشکلات حاشیه آن بر زندگی مردم سایه بیفکند و نشاط اجتماعی را از جوانان صاحب فکر و اندیشه دور کند زیرا مردم شرق اصفهان، با تلاش توانسته اند در رده های مختلف علمی و فعالیت های اجتماعی نام آور باشند.

شهردار شهر هرند با اشاره دوباره به حضور صدا و سیما به شهر هرند خاطرنشان کرد: با شناخت جوانان و پی بردن به پتانسیل های آنها باید زمینه نشر و فراگیر شدن توان عملی، ورزشی و اجتماعی جوانان را فراهم آوریم تا نام شرق اصفهان فقط در زمینه مشکلات در رسانه ها تیتر یک نشود.

انتهای پیام/