سرویس: اخبار شهرستان 21:41 - سه شنبه 04 اردیبهشت 1397

شهردار شهر هرند:

نشاط اجتماعی را به جوانان شرق اصفهان هدیه دهیم/ هرند میزبان برنامه موج جوانی

شهبازی شهردار هرند گفت: جایگاه و ضرورت شادی و نشاط سالم میان جوانان باید در راس برنامه های شهری قرار گیرد زیرا مشکلات نباید موجب یاس در بین جوانان شود.

حمید شهبازی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اجرای برنامه موج جوانی در شهر هرند اظهار کرد: به منظور شناساندن ظرفیت و پتانسیل موجود در شهر هرند به اقصی نقاط کشور، آخر هفته میزبان برنامه رادیویی رادیو جوان با حضور جوانان و مردم شهر هرند هستیم.

شهردار شهر هرند افزود: جوانان شرق اصفهان از کارآمدی بالایی برخوردار هستند و مسئولان باید در این خصوص برنامه های کیفی و محتوایی خوبی را به اجرا بگذارند.

وی با توجه به ایجاد مشکلاتی به تبع خشکسالی در شرق اصفهان، گفت: همه ما باید ابزارهای لازم برای ایجاد انگیزه در جوان شرق اصفهانی را فراهم آوریم و در این خصوص نگذاریم که مشکلات، یاس را در جوان نهادینه کند.

شهبازی با بیان اینکه شادی و نشاط سالم یکی از عوامل ایجاد انگیزه خواهد بود، تصریح کرد: اکثر جوانان معیشتشان وابسته به آب است ولی می طلبد متولیان امر فرهنگی، سیاستی داشته باشند که مردم را از شرایط سخت جدا کرده و روحیه کار و فعالیت را به جوانان هدیه دهند.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم خشکسالی و مشکلات حاشیه آن بر زندگی مردم سایه بیفکند و نشاط اجتماعی را از جوانان صاحب فکر و اندیشه دور کند زیرا مردم شرق اصفهان، با تلاش توانسته اند در رده های مختلف علمی و فعالیت های اجتماعی نام آور باشند.

شهردار شهر هرند با اشاره دوباره به حضور صدا و سیما به شهر هرند خاطرنشان کرد: با شناخت جوانان و پی بردن به پتانسیل های آنها باید زمینه نشر و فراگیر شدن توان عملی، ورزشی و اجتماعی جوانان را فراهم آوریم تا نام شرق اصفهان فقط در زمینه مشکلات در رسانه ها تیتر یک نشود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.