سرویس: غیر تولیدی » نقلی 00:02 - جمعه 22 فروردین 1393

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

مردم به شایعه دفن ریچارد فرای در اصفهان توجه نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: موارد عنوان شده در ارتباط با دفن ریچارد فرای در اصفهان و در کنار رودخانه زاینده‌رود شایعه‌ای بیش نیست.

به گزارش اصفهان شرق: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: موارد عنوان شده در ارتباط با دفن ریچارد فرای در اصفهان و در کنار رودخانه زاینده‌رود شایعه‌ای بیش نیست.

رسول یاحی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در ارتباط با دفن ریچارد فرای در اصفهان چیست، اظهار کرد: صحبت‌هایی که در این زمینه شده تنها شایعه‌سازی است و مردم نباید به این شایعه‌ها توجهی کنند.

وی با بیان اینکه البته ریچارد فرای در زمان حیات خود خواستار شده است که پس از مرگش در اصفهان دفن شود، اضافه کرد: این درخواست ریچارد فرای در زمان آقای احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت صورت گرفته بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: اما در حال حاضر بیش از یک ماه از زمان مرگ ریچارد فرای می‌گذرد و تاکنون هیچ درخواستی از سوی ورثه وی به وزارت امور خارجه ایران مبنی بر دفن ریچارد فرای در اصفهان نرسیده است.

وی ادامه داد: صحبت‌های عنوان شده در این زمینه تنها نوعی شایعه‌سازی و جو‌سازی است و دلیلی ندارد که مردم عکس‌العملی از خود نشان بدهند.

یاحی تاکید کرد: مردم باید در مقابل این شایعه‌ها و جو‌سازی‌ها آگاه باشند و به این شایعه‌ها گوش ندهند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مردم به شایعه دفن ریچارد فرای در اصفهان توجه نکنند”

  1. متاسف گفت:

    متاسفم از اینکه 50نفر ———– افراطی این چنین مقبره تاریخی پوپ را مورد تحقیر و تخریب قرار می دهند. بدون هیچ مدرکی و بدون توجه به محبت هایش به ایران فقط او را جاسوس می نامند.

  2. سلمان گفت:

    بابا ول کن آب را بچسب……..

    حالا که زاینده رود خشک است و دفن این جاسوس کاری به آب پاک نداره تا وقتی هم که آب میاد که اسکلت شده…..

    اصفهان شرق عزیز چه خبر از زاینده رود و احیای آب؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.