سرویس: غیر تولیدی 13:40 - دوشنبه 03 اردیبهشت 1397

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان:

دشمن به دنبال القای ناامیدی در جامعه است/ نباید ناخواسته به مشکلات دامن بزنیم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: فضای دانشگاه‌ها باید گرم‌تر شود تا دانشجویان نسبت به آینده امیدوار شوند چراکه دشمن در تلاش است تا به جامعه ما ناامیدی القاء کند.

به گزارش اصفهان شرق، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالار دینی و دارای شرایط ویژه جغرافیایی است.

وی با بیان این که جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: کشور ایران برای جهان حساسیت‌های زیادی دارد و به همین خاطر نام جمهوری اسلامی بیش از دیگر کشورها به کار برده می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: اگر خودمان ناخواسته به مشکلات بیفزاییم و راه را درست طی نکنیم، مشکلات جدیدی ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که کشور ما هم مشکلاتی دارد و باید برای حل آن‌ها گام برداشته شود که دانشجویان نیز در این زمینه نقش مهمی دارند.

سلیمانی با بیان این که دانشجو باید کارآفرین فارغ‌التحصیل شود، اذعان داشت: دانشجو باید صاحب ایده باشد و بتواند چند نفر دیگر را هم مشغول کار کند نه این که بعد از فارغ‌التحصیلی بخواهد به سمت پیدا کردن کار برود.

وی تصریح کرد: امروزه محرومیت معنای دیگری پیدا کرده و وسیع‌تر شده است که در همین خصوص باید اقدامات جدی صورت پذیرد؛ فضای دانشگاه‌ها باید گرم‌تر شود تا دانشجویان نسبت به آینده امیدوار شوند چراکه دشمن در تلاش است تا به جامعه ما ناامیدی القاء کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان یادآور شد: مجموعه‌های مختلف در امیدآفرینی جامعه نقش دارند و این مستلزم این است که علاوه بر نقاط منفی نقاط مثبت هم ذکر شود و توجه داشته باشیم مسائل به گونه‌ای مطرح نشود که دشمنان از آن به نفع خود بهره ببرند.

 در ابتدای این دیدار مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان به نکاتی در خصوص مسائل کشور٬ جهاد اقتصادی و بحث های کارآفرینی در مناطق محروم و نقش بسیج دانشجویی اشاره کردند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.