سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 17:13 - دوشنبه 03 اردیبهشت 1397

نماینده مردم اصفهان

رد پای صهیونیست‌ها در تلگرام/ فضای مجازی ضعف حاکمیت آمریکا را به قدرت تبدیل کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلگرام متعلق به یهودیان صهیونیست است و آن‌ها این شبکه اجتماعی را مخصوص ایران ساختند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی  در خصوص فیلترینگ تلگرام و دلایل آن اظهار کرد: ما شاهد فروپاشی تدریجی استکبار جهانی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سرعت آن بیشتر شده است، با وجود این که 40 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته است غرب تصمیم به انتقام از انقلاب اسلامی گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه حاکمیت آمریکا در حال تضعیف بود، افزود: قضیه فضای مجازی که پیش آمد 9 شرکت که هم‌اکنون نیز در آمریکا فعال هستند وارد این حوزه شدند و این ضعف حاکمیت آمریکا را توسط فضای مجازی به قدرت تبدیل کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با جنگ نرم و عملیات روانی مواجه شد، گفت: عملیات روانی و جنگ نرم که از فضای مجازی تزریق شد در واقع تمام قدرت نرم جبهه استکبار برای تسخیر عقل و اندیشه انسان‌ها وارد کارزار شد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی حاکمیت خود را روی اندیشه و عقل منتقل کرده است، خاطرنشان کرد: در ابتدا فعالیت ماهواره‌ها با بودجه سنگین دلارهای آمریکایی با زبان فارسی در کشورهای مختلف از جمله شبه جزیره عربستان آغاز شد و 50 شبکه ماهواره‌ای با زبان فارسی علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند که 4 شبکه تحت مدیریت سعودی‌هاست.

سالک با بیان اینکه در ادامه نیز سایت‌های مختلف اینترنتی از جانب کشورهای مختلف غربی برای ایجاد بحران در کشورمان، احداث شدند، اذعان داشت: طرحی با نام ایجاد و تقویت بحران در ایران توسط غرب سال‌هاست که آماده شده تا بتوانند با فروپاشی نظام تمدن غرب را در ایران وارد کرده و مردم را نسبت به اصل نظام ولایت فقیه در آینده ناامید کنند.

وی با اشاره به هجمه‌های زیاد رسانه‌های بیگانه به رهبر معظم انقلاب، این موضوع را گواه سخنان خود دانست، تصریح کرد: یکی از این ابزارهای رسانه‌های بیگانه، شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام است، تلگرام متعلق به یهودیان صهیونیست است و آن‌ها این شبکه اجتماعی را مخصوص ایران احداث کردند که مستندات آن نیز موجود است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان توانستند در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اثرگذاری کنند، تلگرام خانواده‌ها را هدف قرار داده است تا موجب فروپاشی خانواده‌ها و ایجاد فاصله بین جوانان و نظام جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه گسترش فساد در انواع مختلف برای جدا کردن مردم از نظام بخشی از هدف تلگرام است، یادآور شد: تلگرام مرکز و میدان‌دار ایجاد بحران در کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است، کشورهای دنیا به این نتیجه رسیدند که فضای مجازی موجبات فروپاشی را فراهم کرده است چرا که فضای مجازی قدرت تغییر حکومت دارد.

سالک با اشاره به اغتشاشات دی ماه 96 تأکید کرد: حکومت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید جلوی این فضای مجازی را گرفت که کشورهای مختلف با توجه به دسته‌بندی‌های مختلف کودکان، مطالب مستهجن و … محدودیت‌هایی اعمال کردند.

وی با بیان اینکه فرانسه، انگلیس، روسیه و چین از نمونه کشورهایی هستند که با برچیدن شبکه‌های اجتماعی خارجی، نمونه داخلی را برای خود جایگزین کرده‌اند، ابراز داشت: مردم ایران انسان‌های متفکر و دین‌باوری هستند و اعتراضاتی نسبت به فسادهای موجود در تلگرام به مسؤولان منعکس شد که کوچ همه مردم به پیام‌رسان‌های داخلی تصمیم‌گیری شد.

سالک با بیان اینکه مردم ایران باید از مدیریت بیگانه در فضای مجازی آزاد شوند، عنوان کرد: آزاد کردن مردم با بستن تلگرام ممکن است هرچند این اتفاق باید زودتر می‌افتاد کما این که در اغتشاشات دی ماه تلگرام فیلتر شد اما دولت آن را مجدد باز کرد، باید با مدیریت بومی و با ارزش‌های خود در راستای تکمیل استقلال خود به سراغ پیام‌رسان‌های داخلی برویم.

وی با بیان اینکه در نظرسنجی اخیر بیش از 62 درصد مردم از انتقال به پیام‌رسان‌های بومی ابراز خوشحالی کرده‌اند، متذکر شد: 25 درصد نیز ابراز خوشحالی نکردند اما نسبت به کوچ به پیام‌رسان داخلی نیز استقبال کردند و مابقی نیز در برابر کوچ به پیام‌رسان‌های داخلی مقابله کردند که این قشر سیاسیون داخلی و خارج‌نشینان هستند، خارج‌نشینان به علت این که برای فعالیت خود محدودیت حس کردند در برابر این اقدام فرافکنی می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس در حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی مصمم هستند، بیان داشت: امیدواریم این مبارزه را نیز مانند جنگ تحمیلی به پیش ببریم.

انتهای پیام/فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.