سرویس: اخبار شهرستان 11:12 - یکشنبه 02 اردیبهشت 1397

مسئولان شهر ورزنه در دیدار با جانبازان مطرح کردند؛

شیوه زندگی جانبازان باید برای جوانان الگو شود/ جانبازی مدال افتخاری است که خداوند به افراد مخلص می دهد

امام جمعه شهر ورزنه در دیدار با خانواده جانبازان، گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند و اکنون این نعمت گرانبها نصیب شما بزرگواران و بندگان خوب خدا شده است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام شامحمدی، امام جمعه ورزنه، احمد صادقی بخشدار بن رود، حسین یاریان مسئول بنیاد شهید و معاونت شهرداری شهر ورزنه به مناسبت روز جانباز با جانبازان شهر دیدار و گفتگو داشتند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه در دیدار با خانواده جانبازان، رضا رمضانی جانباز 25 درصد، حسن رمضانی جانباز 30 درصد و احمد خلیلی جانباز 25 درصد با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند و اکنون این نعمت گرانبها نصیب شما بزرگواران و بندگان خوب خدا شده است.

وی با بیان اینکه جانبازان عزیز ما در جنگ تحمیلی به خوبی موفق شدند، راه حضرت ابوالفضل‌ العباس(ع) ادامه دهند، ادامه داد: روز جانباز یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و باید نسل به نسل در جامعه منتقل شود.

احمد صادقی، بخشدار بن رود نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: امروز پایداری، صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم الگو شده است و باید این منش و شیوه زندگی این بزرگواران به نسل جوان ما بیش از پیش انتقال یابد.

حسین یاریان رئیس بنیاد شهید کوهپایه در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، گفت: جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.