سرویس: غیر تولیدی 14:11 - یکشنبه 02 اردیبهشت 1397

لارگانی در واکنش ویدیوی منتشره شده از برخورد مامور نیروی انتظامی

قضاوت با یک فیلم ممکن نیست

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در خصوص ویدیوی منتشره شده از برخورد مامور نیروی انتظامی با یک دختر جوان در یکی از پارک‌های تهران که بحث هایی را به دنبال داشته است، گفت: اطلاعات ما از واقعه بسیار کم است و فقط با استناد به یک فیلم نمی توان واقعیت را تشخیص داد؛ باید دلیل این برخورد بررسی و مشخص شود.

به گزارش اصفهان شرق، سید ناصر موسوی لارگانی در خصوص برخورد مامور ناجا با یک شهروند گفت: دلیل برخورد را نمیدانم، اما خانواده های معظم شهدا و بسیاری دیگر در قبال بی حجابی اعتراض دارند. شیوع بد حجابی و بی حجابی در جامعه  هر روز زیادتر می شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مامور نیروی انتظامی به یک شهروند در خصوص بد حجابی تذکری می دهد و نه تنها توجهی به آن نمی شود؛ بلکه حتی در واکنش یک حرکت ناشایست با مامور نیز انجام می شود.

وی تصریح کرد: خود من در موردی مشابه شاهد بودم مامور انتظامی را حتی کتک زدند،  مامور حق دفاع از خود را هم ندارد. اگر ما به مامور انتظامی بگوییم شما حق هیچ گونه برخوردی را ندارید چه می‌شود. بعضی مواقع مامور انتظامی، برای دستگیری یک سارق یا یک مجرم به ماموریت اعزام می‌شود، ولی به وی اجازه هیچگونه برخوردی را نمی دهند.

رییس مجمع نمایندگان استان گفت: اگر عکس این اتفاق روی داده بود و با یک مامور انتظامی برخورد شده بود، هیچ کس اعتراض نمی کرد. این بسیار بد است. ما در بحث فرهنگی، مسایل حجاب و عفاف که دستورات دین مقدس است را داریم، نمیتوانیم با بی توجهی، به سادگی از کنار آن بگذریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:من فیلمی از این واقعه دیده‌ام؛ در فیلم، برخورد مامور انتظامی که شخصی را به سمت خود می کشد مشخص است، ولی از کجا می شود فهمید شخص که این برخورد با وی شده، جرم دیگری نداشته و مثلا بحث مواد مخدر مطرح نبوده است؟

موسوی لارگانی افزود: اطلاعات ما از واقعه بسیار کم است و فقط با استناد به فیلم نمی توان واقعیت را تشخیص داد؛ باید دلیل این برخورد بررسی و مشخص شود.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.