اصفهان شرق

شناسایی و دستگیری سارق شیک پوشی که به بهانه اتمام سوخت سرقت می‌کرد

کدخبر: 165975
1397/01/30 در ساعت 17:32

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول چندین گزارش مبنی بر اینکه فردی با ظاهری آراسته و در دست داشتن یک قوطی 4 لیتری در کنار خیابان‌ها می‌ایستد و به بهانه اتمام سوخت از رانندگان خانم تقاضای انتقال او به جایگاه سوخت را می‌کند و در بین راه کیف پول، گوشی تلفن همراه، اسناد و مدارک وهر گونه اموال با ارزش داخل خودروی آنها را سرقت می‌کند و متواری می‌شود، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 16 اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: این فرد سارق خودروهایی که راننده آنها خانم بوده را به‌عنوان طعمه قرار می‌داده که مالباختگان با حس انسان دوستی و عمل خیر اقدام به انتقال وی کرده که در مسیر انتقال سارق با شیوه و شگرد خاصی حواس راننده را پرت و نقشه خود را عملی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: ماموران با دریافت مشخصات ظاهری این فرد شیاد و به کارگیری تیم‌های گشتی محسوس و نا محسوس، سرانجام وی را که با قوطی 4 لیتری و ظاهری شیک کنار خیابان ایستاده بود مشاهده می‌کنند.

وی بیان کرد: سارق که در صدد تکرار عمل مجرمانه خود با شیوه و مهارت خاص خود بود با مشاهده ماموران سعی در فرار داشت که ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ یاردوستی گفت: متهم که فردی 37 ساله بود تاکنون به سرقت از 5 نفر به این شیوه اعتراف کرده که این پرونده در دست بررسی است.

وی از تحویل متهم به پلیس آگاهی اصفهان خبر داد و از شهروندان خواست: اگر با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/تسنیم