سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:39 - پنجشنبه 21 فروردین 1393

تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی+عکس

نعیمه اشراقی در یکی از گروه‌های شبکه اجتماعی وایبر که بسیاری از خبرنگاران در آن عضو هستند، یکی از احکام اسلامی را مورد تمسخر قرار داد.

نعیمه اشراقی از فعالان اصلاح‌طلب در یک گروه بیش از ۱۰۰ نفره در شبکه اجتماعی«وایبر» ضمن تمسخر یکی از احکام اسلامی نوشت: حکم پیامبر اسلام بی‌ حکمت نیست، چراکه اگر مردی ۴ زن داشته باشد، هووها می‌توانند باهم پاسور بازی کنند.

تسنیم-نعیمه اشراقی که نوه امام راحل نیز محسوب می‌شود، در مطلبی جداگانه در این شبکه اجتماعی نوشته بود: توهین به پدربزرگم (امام خمینی(ره)) از نظر من جرم نیست!
در این گروه در شبکه اجتماعی وایبر که نعیمه اشراقی در آن عضویت دارد و این مطالب را در آن منتشر کرده است، بیش از ۱۰۰ نفر عضو هستند که اکثریت آنها را خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های مختلف تشکیل می‌دهد.

پیش‌تر نیز مطالبی منسوب به نعیمه اشراقی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر شده بود که حاوی مطالب سخیف و وهن‌آمیز درباره امام راحل و خانواده معظم شهدا بود؛ مطالبی که مورد اعتراض شدید اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و موجب شد نعیمه اشراقی صفحه خود در این شبکه اجتماعی را تعطیل کند.

540 تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی+عکس 5411 تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی+عکس

منبع: پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.